رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

شاعرم مشناس گرچه شاعرم

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ب.ظ

یادم میاد وقتی کلاس چهارم دبستان بودم توی فاصله تموم شدن امتحانات خرداد تا دادن کارنامه ها یه شعر ٣-٤ بیتی برای معلم کلاس چهارمم گفتم و روزی که رفتیم کارنامه بگیریم توی یه کارت براشون نوشتم و تاریخ زدم و بهشون هدیه کردم . به قدری خوشحال شدن و تشویقم کردن که من مطالعه ام با این که خیلی زیاد بود ولی چندین و چند برابر شد و هر از گاهی هم شعر میگفتم . تابستون اون سال کلاس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری ثبت نام کردم ولی متاسفانه همون اندک ذوق و قریحه من توسط اون کلاس ها کور شد و علاقه ام به کلی ازبین رفت . 

با ورود به دوره راهنمایی و دبیرستان دیگه فقط تونستم زبان انگلیسی رو در کنار درس های مدرسه به طور جدی پیگیری کنم و به کلی یادم رفته بود که یه زمانی من شاعره کوچکی بودم واسه خودم . این ماجرا ادامه داشت تا حدودا یک ماه قبل . یه شب که خیلی خسته بودم اما داشتم با خودم کلنجار میرفتم که خوابم ببره یهو احساس کردم یه کلماتی تو ذهنم میان و میرن که انگار یه وزن خوبی هم دارند. سریع از تختم اومدم پایین و یادداشت شون کردم . با توجه به این که من اصلا هیچی از عروض و وزن شعر نمیدونم زیاد هم پرت و پلا نبود به یکی از اساتید ادبیات نشون دادم ایشون بهم گفتن برای شروع خیلی هم خوبه . و دو سه شب قبل که خواب به چشمم نمیومد کلماتی تو ذهنم کنار هم قرار گرفتن که حاصلش شد *تک بیت عنوان مطلب قبل :)) 

+ این اتفاق که کلمات با نظم خاصی تو ذهنم ردیف بشن خیلی به ندرت اتفاق میفته و من حتی خودم نمیدونم چه اسمی باید روش بذارم 

*من و آسودگی و خواب گران/ خود همه مجمع اضداد بود 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۲)

من با اینکه ادبیات کنکورم بالاترین درصد زندگیم بود!!!ولی بینهایت از شعر و متن مسجع و متکلف هرچی به ادبیات ربط داشته باشه متنفربودم دقیقا من باید بگم " وی همه جمع اضداد بود"
پاسخ:
عززیزم چه جالب که شعر دوست نداری باید شما دختر مادر مادر من میشدی ایشون هم به قول تو از اینجور چیدها دوست ندارن :)))
به به شاعر عزیزم😍:*
من بر عکس تیکی پایین ترین درصد عمومیم بعد از زبان ادبیات بود با وجود علاقه ی وافری که به ادبیات دارم:))
پاسخ:
ممنونم لطف داری عزیزم :**
منم خیلی بالا نمیزنم با این که خیلی علاقه دارم حدود ٦٥-٧٠ میزنم البته پارسال تو کنکور ٧٨ زدم :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی