رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

خسته و بسته است دل و دست من

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ق.ظ

از دیروز یه حال عجیبی دارم به طرز عجیبی احساس خستگی می کنم انگار که کوه کندم . واقعا یه احساس تنفر طوری داره بهم دست میده از درس که به شدت برام نگران کننده است من که عاشق جست و جو و یادگیری بودم الان همش خوابم یا اگرم بیدار باشم سردرد دارم و کسلم و دست و دلم به درس نمیره . این جمعه آزمون دارم باز و کم کم دارم به این نتیجه می رسم که این ویژگی هفته های منتهی به آزمونه انگار . کمتر از یک ماه دیگه به کنکور مونده و من انگار سنسورهای احساسیم کامل از کار افتاده و نه خبری از جوش و خروش هست و نه استرسی که وادارم کنه جلو برم . به اندازه رشته کوه های البرز غمگینم و خودم حتی نمیدونم چرا و چه بلایی سرم اومده. 

در این ماه عزیز برای دل شکسته ام ازتون التماس دعا دارم .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
رومی زنگی

نظرات  (۲)

خدا توی دل های شکستست🤗:)
برات دعا میکنم رومی جان الهی همیشه شاد و پر انرژی باشی 
خسته شدن و بی حوصله شدن هم یه قسمتی از زندگیه برطرف میشه عزیز دلم نبینم غمتو:***
پاسخ:
ممنونم ازت همدم جانم امیدوارم هرچه زودتر حال دلم خوب بشه :***
عزیزم نگران نباش
آخرش همه چی خوب میشه من می‌دونم :)
پاسخ:
 قربون دل.پاکت حوا جانم . به امید خدا . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی