رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تقدیم به خودم با عشق !

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ب.ظ

توی اینترنت دنبال یه هدیه تولّد خلاقانه و علمی  و در عین حال جذاب میگشتم برای اون شاگرد به غایت باهوشم که قبلا راجع بهش صحبت کرده بودم که کاملا اتفاقی وارد سایتی شدم که وقتی خودم بچه بودم همه اسباب بازی های فکریم ساخت اون شرکت بود و من هنوز دارمشون اون اسباب بازی ها رو . چشمم خورد و دیدم که سایتش مدل های آناتومی هم داشت و ناگفته پیداست  که من مثل توی کارتون ها از ذوق چشمام ستاره ای شد ^_^ 

چند وقتی بود که میخواستم یه دونه مغز گوسفند بخرم و تشریح کنم چون اولا برای کنکور لازم بود جای اجزای مغز رو بدونم و ثانیا خودم به شدددت علاقه مندم به شناخت زیر و بالای مغز . چند روز به خودم فرصت دادم و گفتم اگه دختر خوبی باشی مدل آناتومی مغز رو برات میخرم و چون دختر خوبی بودم دیروز سفارش دادم اینترنتی و در کمال تعجب امروز به دستم رسید . 

+ امروز آغاز هفته خوبی بود برای من و به قول مادرم من اینو به فال نیک می گیرم و برای همگی هفته پر از موفقیت و شادمانی آرزو میکنم . 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
رومی زنگی

نظرات  (۲)

چقدر گوگولی و نازه:))
مبارک باشه عزیزم:*
پاسخ:
مرسی عزیزم . چشمات قشنگ میبینه . قابل شما رو نداره خانوووم :))
امیدوارم سراغازی باشه برای صعود به عرصه های علمی بالاتر به امید خدا 
سلام علکیم
مبارکه :)
خب یه زحمتم می کشیدید آدرس سایت رو هم میزاشتید :) شاید ما هم دلمون خواست به خودمون یا به یکی هدیه بدیم :))
پاسخ:
سلام . 
خیلی ممنون. 
eei-co.com شرکت صنایع آموزشی ایران ؛ این سایتش هست داخل ساخت مدل های آناتومی و زیست شناسی رو سرچ بفرمایید . فقط این که بهتره با کامپیوتر این کارو انجام بدین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی