رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

بر در دل ز آرزو قفل شکیبایی زدم

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ق.ظ
چند روز قبل داشتم با خودم فکر می کردم که چرا چند سال قبل همه چیز انگار آسون تر و سهل الوصول تر بود و من انگار چقدر راحت تر به اون اهدافی که داشتم می رسیدم ، خوب که فکر کردم و ریشه یابی کردم دیدم کلید طلایی فقط یک عبارت  بوده : صبر و شکیبایی. 
به قدری توی دو سه سال اخیر ناشکیبایی و بی تابی کردم برای رسیدن به اهداف ریز و درشتی داشتم  که الان که یادش میفتم کلی شرمنده میشم از خودم و خدای خودم . خدایا تو خودت منو بهتر از من می شناسی کمکم کن که بتونم توی لحظه های سخت آرامش و ایمانم رو حفظ کنم و قلب کوچک ولی امیدوارم رو لبریز از شکیبایی و آرامش کن خدای خوب من . کمکم کن جز گروهی باشم که طبق کلام ارزشمند خودت" از صبر یاری می جویند ". 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
رومی زنگی

نظرات  (۲)

ان‌شاءالله :)
پاسخ:
به امید خدا . برام دعا کن حوا جان . 
(:
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی