رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

چشم ما بسیار زین خواب پریشان دیده است !

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۱ ب.ظ
در این ایام مبارک شبانه روزم به دو تا ١٢ ساعت تقسیم شده ١٢ ساعت خوابم و ١٢ ساعت بیدار امروز عصر که خوابیده بودم خواب دیدم از دانشگاه تماس گرفتن و میگن ١٣ واحد پاس نکرده داری هنوز و نمیتونیم مدرک کارشناسیت رو برات صادر کنیم ! پاشدم رفتم دانشگاه و هرچی میگفتم من ١٤٧ واحد پاس کردم چی میخواین دیگه از جون من :'((( خیلی طبیعی بود خوابم و وقتی که بیدار شدم بلند شدم رفتم مدرک موقتم رو دیدم تا باورم شد که خواب بوده . ڜاید باورتون نشه ولی همین خواب باعث شد قدر شرایط الانم رو بیشتر بدونم . 
طاعات و عباداتتون قبول باشه دوستان عزیزم .
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
رومی زنگی

نظرات  (۷)

امان از این خواب‌های پریشان...
ممنون عزیزم :)
پاسخ:
واقعا امان ! اضغاث احلام بی تربیت ؛) 
:***
🙈🙈خدانکنه من از این خوابا ببینم
میتونم بپرسم رشتتون چی بوده؟؟اگه دوست داری بگین اگه نه خیلی صریح بگین نهه😂
پاسخ:
آره واقعا خدا نکنه خیلی اعصاب خرد کنه 
آره عزیزم میتونی بپرسی مهندسی نفت خوندم من 
چه خوابی!!!
پاسخ:
خیلی حس بدی بود ://
عجب خوابی :))
طاعات و عبادات تو هم قبول عزیزم:*
پاسخ:
آآره چهار ستون بدنم میلرزید وقتی بیدار شدم ://
قربونت برم ممنونم :**
عه پس یه خانم مهندسی داریم که خیلی ریاضی فیزیکش یا شایدم شیمیش توپه😊
پاسخ:
اونطور که فکر کنی هم نه اطلاعاتم خیلی زیاده ولی بازده ام متاسفانه توی اختصاصیا به بالاتر از ٥٠ نرسیده تا حالا :///  عمومیام رو ٨٠-٩٠ ئه ولی . دعا کن تو این مدت باقی مونده بتونم اختصاصیام رو به ٦٠-٧٠ برسونم 
ایشالله عزیزم
قطعا مزد این تلاشای بی وقفتو میبینی🙏
پاسخ:
ممنونم تیکی جانم به امید خدا . راستش من ٩٦ هم کنکور دادم و رتبه ام ٣٥٠٠ منطقه یک شد اما واقعا حقم نبود امیدوارم که امسال بتونم در سطح دانشم ظاهر بشم .
ببخشید یه چیزی برام سوالشد اگه دوست داشتید بگید البت ه:+)
شما که مهندسی نفت خوندید ،چرا ب جای اینکه رزومه جم کنید و ارشد یه دانشگاه خوب قبول شید و‌برا اپلای اقدام کنید؟
فقط سوال شد برام :)
من خودم دانشجو داروم،:|ولی پی انصراف و رها،واقعیت با دلایل منطقی ،دیگ درس خوندن تو این مملکته از مهندسی تا پزشکی دیگه حرومه ب نظرم..
اون از تحریما ک پدر مهندسارودراو رد و برادر من کع فارغ التحصیل شریف بود و بیچاره اصن ب رفتن فکر نمیکرد مجبور شد با تمام وابستگی ها ب ما و خانوادمون بذاره بره:(و چون وضع مالی معمولی داریم و درواقه پدر پولدار نه...کلی زجر کش شد تا رزومه خوب جم کنع ک بتونن بورسیه بگیره و هزینه نکنه ن برادارم بلکه اکثریت دوستان برادارم...
و برادرم چون ب شدت ب خونواده وابستس منم مجبورم برم...چون خیلی سخته هم برا اون هم من،چون ما خیلی باهم رفیقیم،و داداشم چهار سال ازم بزرگتره:(
اخ گریم گرف:(((
چه بر سر جوونای ما اوردن...
ی زمانی دهه اوایل ۹۰و دهه۸۰بچه ها میکشن خودشونو برن ریاضی من برادارم با ریاضی ۱۹ونیم تهعد داد واسه رشته ریاضی:|
الانم نوبت تجربی ها رسیده ،همهچی اشباع شده ،دیگه دارم له میشم این همه درس اخرش هیچ ب هیچ...مگ ادم فقط ب خاطر علاقش
ببخشید طولانی شد ،ولی این مملکت گند زد ب اینده هممون...
کاش بشه رف ،کاشش...از ی طرف شبا از گریه با پدرو مادرم برا برادرم خابمون نمیبره،از ی طرفم میگیم خداروشکر ک رفت اونجا اینده داره و تلاشش هیچ نمیشه...باور کنی  همه اینک رزومن برادرمو دیدن ،ما ی قروون پول ندادیم همه هزینه رو کانادا میده ،ازبس علم و دانش براشون مهمه ،اون وق ما:|
معذرت ،من دلم خونه،خودمم ک چهار روز دیگ فارغ النحصیل میشم باید برم پادویی کنم تو دا رو خونه خدا کنه کارم درس شه و برم...ای خدا
پاسخ:
نمیدونم والا من خیلی شرایطش رو داشتم برم اما دلم نمیخواد واقعا البته نه شرایط خانوادگی منم اگه بخوام برم فول فاند باید میرفتم اما حداقل با شرایط فعلیم دلم نمیخواد . شما درست میگین تا حدی سخته بالاخره ولی ٩٠٪ دوستای منم که اپلای کردن و رفتن اینطور نبود که براشون فرش قرمز پهن کنن ! الانم یه سری شون کار دارن و درامد ولی افسردگی گرفتن و موندن روی دست خودشون . امیدوارم آینده شما هم هرطور که خیر و صلاحتون هست رقم بخوره  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی