رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

توفیق نصیب هر تنگ حوصله نیست

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ق.ظ

آقا خودم واقفم ها به این جمله اما دیگه واقعا کاسه صبرم لبریز شده بود ١٣ سال زمان کمی نیست شاید هرکس دیگه ای هم اینقدر صبر و حوصله میکرد الان احساس منو داشت اینقدر دیروز به جون خودم غر زدم که اصلا هیچی درس نتونستم بخونم در صورتی که این یه ماه آخر خیلی حیاتیه واقعا باید کمر همت ببندم و مرور کنم همه درسها رو راستش تکرار مکررات همیشه سختترین کار بوده واسه من اما به مرور دارم سعی میکنم خودموبهش عادت بدم چون واقعا رمز موفقیت تو آزمون های چند موضوعی مثل کنکور همین تکرار مداوم و مرتبه .

خدایا خودت کمکم کن که نذارم یه عمر زحمتم خدای نکرده این ماه آخر به باد بره ... 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
رومی زنگی

نظرات  (۵)

گر بخواهی بشوی خوش نویس،هی بنویس و بنویس و بنویس....
تکرار یکی از اصول موفقیت...
موفق باشید:)
پاسخ:
بله خب حق با شماست ولی سخت هم هست در عین حال :) 
ممنونم شما هم موفق و پیروز باشید ان شاءالله . 
ان‌شاءالله امروز جبران می‌کنی :)
پاسخ:
ان شاءالله به امید خدا . بیشتر سختش میکنم اونقدرا هم نباید سخت باشه :)
قوی باش رفیق✌😊
پاسخ:
به روی چشم رفیق جانم :)))
ما که یک ماه اخر درست نخوندیم😂ولی شما بخونید رستگار شید
پاسخ:
عه ؟! جدی میگی ؟ شما که نخوندی هم که رستگار شدی دعا کن ما هم به رستگاران بپیوندیم همانا :)))
چیزی تا خط پایان نمونده ، تو میتووونی رومی جانم🤗🌷😘:*
پاسخ:
آره واقعا به قول مادرم ماهی به دمش رسیده :))) 
ممنونم ازت همدم جان دلم :***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی