رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

خبر خوب!!

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۱ ق.ظ

دختر عموم که راجع بهش صحبت کرده بودم و نوزاد pre mature اش هر دو از بیمارستان مرخص شدن و خداروشکر حالشون خوبه امشب رفتیم دیدنشون :))

خدایااا پسرش به اندازه مچ دست تا آرنج من بود من که جرات نکردم حتی بهش دست بزنم فقط باهاش صحبت کردم و قربون صدقه اش رفتم. دختر عموم از سختی هایی که تو این مدت کشیده بود برام گفت ، گفت که میزان پروتئینوری که در اثر پره اکلمسی داشته به حدی زیاد بوده که نه تنها داشته کلیه های خودش رو از دست میداده بلکه این موضوع روی کلیه های بچه هم تاثیر گذاشته بوده :(( واقعا کسانی که باردار میشن یه جورایی جونشون رو میگیرن کف دستشون چون با چیزهایی که من دور و اطرافم دیدم هزار و یک بلا ممکنه سر آدم بیاد تو این 9 ماه 

ولی واقعا ردپای خدا رو تو تک تک اجزای وجود این بچه میشد دید اصلا آدم انگشت به دهان میمونه از این همه نظم و هماهنگی خدا جونم قربونت برم که اینقدر ماهی .

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
رومی زنگی

نظرات  (۶)

الهی ^_^
قدمش مبارک :)
پاسخ:
ممنونم حوا جان خیلی معصوم و پاک بود .
مبارکه!!
پاسخ:
ممنون 
عزیزم ، خدا حفظش کنه واسشون :)
پاسخ:
مرسی ممنون . 
چقدر خوب خیلی خوشحال شدم قدمش مبارک ^_^
همیشه تنشون سالم و دلشون شاد باشه:)
واقعا مادر ها خیلی سختی میکشن تو این نه ماه ولی این سختیشون سراسر عشقه :)
پاسخ:
قربونت برم همدم جانم مرسی عزیزم 
آره واقعا عشق عجیبی دارن :)))
خدا رو شکر که سالم هستن :)
قدم نو رسیده مبااارک ^-^
پاسخ:
ممنونم ازت مرسی عزیزم :)))
ایشالله قدمش پربرکت باشه واسه خانوادش این سختی هام گذراس:))
پاسخ:
ان شا الله . مرسی تیکی جان . آره حق با توئه لحظه های سخت میگذرن و شیرینی ها باقی میمونن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی