رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

باورم نمیشه از سال قبل تا امسال همین موقع هااینقدر سریع گذشته باشه .

امشب شب اول ماه رمضونه و من که ٣ سالی میشه نتونستم روزه هام رو بگیرم غصه دارم البته تا هفته بعد که جواب آزمایش خونم مشخص بشه  من روزه هام رو میگیرم ولی دلم میخواد ماه رمضون امسال کامل روزه بگیرم . 

فرارسیدن این ماه پاک آسمانی رو به همگی تبریک میگم و از همه التماس دعای خیر دارم . 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۲)

ماه رمضون تو هم مبارک رومی جانم التماس دعا:)
پاسخ:
به روی چشم اگه قابل باشم . محتاجیم به دعا . 
ان‌شاءالله که مشکلی نباشه و همه رو کامل بگیری :)
پاسخ:
به امید خدا ممنونم حوا جانم :****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی