رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

مَسْئَلَةٌ!!؟؟

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ

دوستان عزیزم خیلی معذرت میخوام که مصدّع اوقاتتون میشم اما اگر کسی بتونه منو در حل و تحلیل این تست یاری کنه بسیار ممنونش میشم :) 

در صورت …، …

١) پایین آمدن pHخون- دفع پروتون از ادرار کم می شود 

٢) بالا رفتن فشار خون- تجمع آب میان بافتی در ناحیه شکم مشاهده می شود

٣)مصرف مکرر آنتی بیوتیک- کمبود ویتامین در بدن غیر ممکن است 

٤) ایجاد مشکل هدایت پیام از گره پیشاهنگ به گره دهلیزی بطنی - زمان نزدیک شدن انقباض ها به هم در بطن ها زیاد می شود 

گزینه های ١ و ٣ که مرخصن واضحا! 

گزینه ٢ رو من با خرده سوادی که از فیزیولوژی یادم بود فکر کردم شاید مصداقش ascite باشه ولی جواب گزینه ٤ ئه ! و من ٢٠ بار خوندم گزینه ٤ رو ولی متوجه نمیشم چی داره میگه اصلا 

پیشاپیش از وقتی که میگذارید سپاس گزارم . 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۴)

به قول عبدالمحمدی :واتیز مسله؟؟!
راسش منم الان بیش از بیست بار خوندم....تو گزینه4 فاصله بین pتاQRS زیاد میشه...ولی بخش دومش رو باید ترجمه کرد....منم فک کردم گزینه2 جواب:(
سوال کدوم کتاب؟؟
پاسخ:
میبینین چه سوالیه ؟؟ :'((
نشر الگو . 
"در اثر اشکال در هدایت پیام بین دو گره قلب، فاصله پیام رسانی به بطن ها کم شده تعداد ضربان قلب کم و فاصله زمانی بین آنها زیاد میشود " این پاسخنامه اشه که بدتر گیجم میکنه :/// 
مگه نمیگه فاصله پیام رسانی به بطن کم میشه خب این یعنی تند تند پیام انقباض به بطن برسه و ضربان بیشتر بشه نه کمتر :///
Iam  confus
احتمالا باید سوال موج ازمون باش..
ببینید تو کتاب درسی تو یه بخش مربوط به بیماری های قلب در الکترو کاردیو گرام تو آخرای پاراگراف میاد میگ(اگر تحریک ایجاد شده در گره سینوسی دهلیزی کند تر از حالت عادی به سوی بطن ها هدایت شود،فاصله زمانی PتاQزیاد میشود)پس انقباض دهلیز کند میش نه بطن...ولی فک کنم اشکان مث جریان برق در نظر گرفته که قطع و وصل میش...درست هم هست چون با جریان برق تولید و الکترو کاردیو گرام رسم میش...ولی از پاسخ نامه هیچی نمیش فهمید...
بعضی اوقات اشتباه هم دارن...
پاسخ:
نمیدونم والا 
من که از عصری که به تحلیل این سوال رسیدم دارم فقط دور خودم میچرخم :///
متوجه منظورتون نمیشم که میگین مثل جریان برق ؟؟ مگه بافت گرهی پیوسته پالس الکتریکی تولید نمیکنه ؟ وقفه ای نمیفته بینش که :/ 
خواهر رومی من این سوال رو نفهمیدم...اصن غیر قابل فهم ...در حد من نیست جواب دادنش...حالا ما یکم ادعا تو زیست داشتیم اونم به حمدالله شما نابود کردین با این سوالتون ...خخخخخ(شوخی بود)رقیب از راه به در میکنین ها....خخخ
من الان میرم یه سوال ریاضی میزارم تا گوس هم بیاد این جا نتونه حل کن...خخخخ

بعد از گذاشتن این کامنت....دست در دهان گذاشته سر به بیابان مینهم....:))
پاسخ:
نه بابا اختیار دارین من به خدا نمیخواستم کسی رو امیدوار یا نا امید کنم فقط خواستم کمک بخوام 
زیست کنکور خیلی بدقلقه به نظرم من خودم کلی بیشتر از سطح کنکور اطلاعات دارم ولی بیشترین درصدم حدود ٥٠ بوده :/ 
منم شوخی کردم میدونم قصد تون بد نبود.کار خوبی کردین سوال رو گذاشتین...
بله یکم بد قلقه...میدونین اطلاعات زیاد باعث میش که به همه گزینه ها شک کنین و فک کنین که حتما با یه چیزی رد میش گزینه ها...درست میش 
پس تو کنکور 70 الی100 میزنین ان شاءالله...چون قلم و الگو یکم بیش از حد کنکور میپیچونن..
موفق باشید:))
پاسخ:
خیلی ممنون . 
دقیقا همینطوره کلا من به سوالات زیست یه نگاه مشکوک طور دارم همش :)) 
١٠٠ که خیلی بعیده ولی همون ٧٠ هم اگر بشه راضیم پارسال ٣٢ زدم البته ٦-٧ فصل حذف کرده بودم کامل ://
ممنونم برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی