رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس(٢)

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ق.ظ

ازم خواسته شده که مجدد برای علوم پسرخاله مذکور کلاس نهمی برم :/ لازمه بگم که منزلشون حدود ٤٠ کیلومتر با ما فاصله داره و پرترافییییک !! اما خب زکات علمه دیگه چه میشه کرد ؛) 

حالا جالبه که دیشب به مادرشون میگم که من دوشنبه میام برای علومش میگن آخه  امتحان ادبیات داره !  میخوای حالا که داری  میای ادبیات باهاش کار کن :| و خب من گفتم که نه من پس فردا میام که همون علوم رو بخونیم و میدونم حالا فردا که برم احتمالا ٣-٤ فصل پیش رومه که این پسر تا حالا لای اون فصلا  رو باز نکرده و خب هرچی من جز بزنم احتمالا نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد . 

+از همین جا به همه دانش آموزان گرامی خواهرانه توصیه میکنم مطلبی رو نخونده نذارن واسه شب امتحان . 

به دانشجوها توصیه نمیکنم چون متاسفانه خودم توی دانشگاه شب امتحانی بودم و رطب خورده منع رطب کی کند؟! :))) ( ولی خارج از شوخی مطلبی که شب امتحان خونده بشه واضح نمیمونه تو ذهن آدم یعنی برای من که اینطوری بود یه چیزایی میدونستما اما انگار یه پرده از مه روش بود مطالب crystal clear نبود تو ذهنم ) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۶)

داداشِ من که نخونده میره سرِ جلسه امتحان :| و همه رو هم کامل می‌گیره :|
پاسخ:
بابا خوش به سعادتش من اگه تو اون درس علامه دهر هم باشم ولی هیچی نخونم چنان اعتماد به نفسم رو از دست میدم که یهو دیدی افتادم اون درس رو :///
درس عبرتی بشه برای فیزیولوژی:|
پاسخ:
فیزیو تون شیوه نوینه (بلوک بلوکه) یا کلهم اجمعین همه رو باید با هم امتحان بدین؟
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۴۹ چارلی ‎‌‌‌
اتفاقا کل کیفش به اینه که اون شب آخر با دنیایی از حقایق ناشناخته روبرو بشیم یه دفعه D: 

پاسخ:
بله در صورتی که قرار بود فقط واسه خودمون بخونیم چه لذتی بالاتر از کشف حقایق ناشناخته :)) ولی چون قرار بود امتحان بدیم من یکی که اصلا دلم نمیخواست با حقایق ناشناخته ای که قراره ازشون امتحان بدم ییهویی مواجه بشم:///
دقیقا واسه منم همینجوری ام چون تا حالا شب امتحانی نبودم الان که دارم تو دانشگاه امتحان میدم عمق فاجعه رو درک میکنم:))

پاسخ:
وای وای وای وای وای تو هم بله ؟! :))) خیلی بده من احساس میکردم شبهای امتحان قلبم مچاله میشد :((
واسه بچه های پزشکی نوینه مثلا اناتومی جنین فیزیو بافت قلب توی یک ترم میخونن ولی مااینجوری نیستیم این ترم چنین مبحث داریم وترم بعدم فقط یه بحث کلیه رو داریم
پاسخ:
آها یادم نبود  رشته ات دندونه . فیزیو کلیه آسونه نسبتا به نظرم حواس ویژه و اعصاب و البته یه جاهایی از گردش خون سختترین جاهای فیزیو ان :'((( به هر حال برات آرزوی موفقیت میکنم تیکی جان :***
الحمدالله فکر کنم حواس و اعصابو نداریم😁😁😁
گردش خونواین ترم داشتیم(داریم)
ممنونم رومی جان همچنین موفقیت شما
پاسخ:
چه بهتر که حواس و اعصاب ندارین :)))
گردش خون به سختی اونا نیست خداوکیلی بیشتر حفظیه 
مرسی عزیزم ان شا الله به امید خدا . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی