رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان !

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ق.ظ
. روی صحبتم با زیست قر و قاطی و خیر ندیده کنکوره که باعث پیشرفت تراز نمیشه که هیچی تازه کلی  میکشدت پایین :/ تراز کلیم ١٠٢٠٠ شده و میانگین درصدام ٦٢ (عمومیا حدود ٨٠ اختصاصیا حدود ٥٠) خیلی با ایده آل هام فاصله دارم هنوز 
حتما الان پزشکان محترم میگن تو که با یه زیست کنار نمیتونی بیای بهتره نیای پزشکی ولی من آناتومی و فیزیولوژی و اینها رو خوندم و به ضرس قاطع میگم که در عین سختی شون فقط با یه موجود سر و کار داری و دیگه با جک و جونور و گیاه و فلان و بهمان حداقل دیگه سر و کار نداری . 
ریاضی سنجش هم که امسال نمیدونم چرا زده به سیم آخر مثلا انتگرال نداشت حالا من اون وسط در به در بگرد و بجور دنبال انتگرال !! 
در کل چیزی که من به صورت تئوری میدونستم اما تجربه عملیش رو نداشتم این بود که تکرار واقعا حرف اول رو میزنه و کاملا به حق میگن "کار نیکو کردن از پر کردن است "و"practice makes perfect"و از این صحبتا :)))
+ بدتر از هرچیز آلرژی وحشتناک طوریه که بعد از اون آنفلوانزا گریبانم رو گرفته طوری که الان احساس میکنم نه تنها بینیم بلکه تا لوبهای بویایی مغزم ورم کرده :'(((
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۲۲
رومی زنگی

نظرات  (۳)

افرین به شما
پاسخ:
خیلی ممنونم 
سوال‌ها رو دیدم. ریاضیش اصلاً و ابداً در سطحِ کنکور نبود. به شدت غیراستاندارد. زیست هم گویا مشکلاتی داشته. پرقدرت برو جلو مهم نیست نتیجه آزمون. :)
پاسخ:
دیدی تو رو خدا فکر کن من با ٤٨٪ ریاضی تراز ریاضیم شده ١١٢٠٠ ببین چه اوضاعیه دیگه خودت  !!!
بعلههه من خیلی امیدوارم فقط آزمون جامع نمیتونم بزنم فعلا چون دارم یه سری درسها رو برای برادرم جمع میکنم تنها نگرانیم همینه . 
کلا سنجش اینجوریه که هر چی کنکور سال قبل آسون بوده میاد سخت میده که مثلا پیش بینی کنه من باب مثال ریاضی این آزمون  :))
تو می تونی  رومی جانم :****
پاسخ:
خلاصه ما نفهمیدیم ماذا فازهم :))) 
ممنونم ازت عزیزم برام دعا کن :****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی