رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

مجال خواب نمی باشدم ز دست خیال !

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ق.ظ

چندین شبه که با آقای برادرجان تا ٥ صبح بیداریم و تو بالکن و تو هوای سرد با پتو واینها درس میخونیم که خوابمون نگیره  و خب طبیعیه که من امشب از ١٢:٣٠ اومدم تو رخت خواب که بخوابم الان نزدیک ٢:٣٠ ئه و قلندر بیدار:'((

از سر شب تو نیم ساعت کل زیست رو دوره کردم بعدش هم به درس های دیگه نوک زدم یه کم دینی یک کم هم شیمی که البته فکر کنم کاری بس اشتباه کردم چون الان مغزم از هجوم اطلاعات فکر کنم نمیتونه خاموش بشه و بخوابه . البته کلا اینم هست که من با کتک باید خوابم رو عین آدمیزاد کنم وگرنه میره رو default اش که ٥ صبح بخوابم تا مثلا ١١ . 

خدایا خودت از عمق قلب من خبر داری از نیت من خبر داری از همه چیز خبر داری  پس اگه صلاح میدونی و فکر میکنی ظرفیتش رو دارم کمکم کن و دلم رو گرم کن  تا بتونم از این طریق گرهی باز کنم یا خدمت کوچیکی بکنم وگرنه برم سراغ راههای دیگه . [ من چقدر دوستت دارم خدا ] 

خب به اندازه کافی حرفای از هم گسیخته و بی ربط زدم برم ببینم خواب میاد به این چشمها یا نه ؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
رومی زنگی

نظرات  (۶)

من پارسال موقع کنکورم همین شکلی شده بودم :))) 
موفق تر تر باشی رومی جانم 😍😘:*
پاسخ:
خاصیت درس و کنکوره اصلا انگار :)))
مرسییی از لطفت عزیزدلم ممنونم :****
واسه کنکور میخونی!!!

لایک
پاسخ:
بله 
خیلی ممنون 
امتحان چطور بود؟!
پاسخ:
امتحان راستش در مجموع خوب بود به جز زیست تو بقیه درسها ١٠-١٥ درصد رشد داشتم  الان میانگین کل درسام حدود ٦٢٪ ئه ؛ میانگین عمومیام ٧٥-٨٠ میانگین اختصاصیام ٤٥-٥٠ . برای زیست توصیه ای نداری ؟ رفته رو مخم !! 
میگذره رومی جان ایشالله خیر باشه هرچی که هست
پاسخ:
ممنونم تیکی جان ان شا الله هرچی خیره همون بشه . 
خیلی کتاب رو بخون. تا لحظه آخر! تست‌های جمع‌بندی هم خیلی خوبه.
پاسخ:
من بیشتر درسنامه های موج آزمون رو میخونم البته اونم دقیقا ادبیات کتابو نوشته فقط دسته بندیه و پخش و پلا نیست . جمع بندی هم ٣-٤ تا آزمون زدم تا حالا ولی ٢١ آزمون داره . یک دنیا ممنونم ازت حوا جانم . التماس دعا . 
این روزای منتهی به کنکور رو پیشنهاد میکنم 12 نهایتا 1 شب بخوابین و صبح ساعت 5 و 6 بلند شین ... این نامنظمی ها باعث میشه روز کنکور سر جلسه ذهن تون کارآیی لازم رو نداشته باشه
پاسخ:
دقیقا حق با توئه درست میگی پدر و مادر بیچاره ام هم همش جز میزنن به من و برادرم که بگیرین بخوابین من یه مدت با قرص ملاتونین البته زیرنظر روانپزشک خوابمو تنظیم کرده بودم اما باز بهم ریخته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی