رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

من همان دخترک زاده فروردینم

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

امشب شب تولدمه؛ البته دقیقتر بگم شب تولد من و برادرم. آخه با اختلاف 7 سال تولدمون دقیقا توی یک روزه ؛29 فروردین. اون موقع که برادرم تازه به دنیا اومده بود من کلاس اول بودم و اون موقع فکر می کردم وقتی برادرم 19 ساله بشه اووووه من دیگه کلی خانوم و بزرگ شدم واسه خودم ولی الان میبینم که ما اختلاف سنی مون خیلی کمتر از 7 سال به نظر می رسه و من هنوز هم اصلا احساس نمیکنم 26 ساله ام

موقعی که 12-13 ساله بودم و هنوز سر از دنیای بزرگترها درنیاورده بودم همیشه فکر می کردم که احتمالا تا 21-22 سالگی ازدواج میکنم و لابد وقتی 26 سالم بشه حداقل یه دونه بچه دارم ! نمیدونم چرا همچین فکری می کردم چون هرچی بزرگتر شدم کمتر به ازدواج فکر می کردم و می کنم .

فردا 26 سالم تموم میشه اما زندگیم اونچیزی نیست که توی 12-13 سالگی فکر می کردم باشه و البته جا داره بگم اصلا از این بابت ناراحت نیستم چون من درواقع اون هدف بزرگی که باید بهش برسم رو هنوز نرسیدم و صلاح نمیدونم تا مشخص شدن تکلیفم کس دیگه ای رو توی این سرگردونی شریک کنم . توی شب میلادم از خدا میخوام که به زندگیم یه آب و رنگ دوباره بده وکمکم کنه تابتونم آینده ام رو بسازم به بهترین شکل ممکن. خود خدا خوب میدونه که چند ساله من دارم تو فراقش می سوزم .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
رومی زنگی

نظرات  (۲)

عزززززیزم تولدددتون مباررررررک🤗🤗:)
ان شالله که به هرچی میخواین برسین:)
بهترین ها رو برات ارزومندم رومی عزیزم😘
پاسخ:
مرسیییی عزیزم یک دنیا ممنونم ازت. 
خوبه گفتم من حس میکنم هم سن شماهام با من راحت باش همدم جان :))))
نه اون فعل جمع واسه تبریک گفتن تولد تو و برادرت بود 
واسه همین گفتم تولدتون:)))
پاسخ:
آهااان ببخشید من متوجه نشدم عزیزم :))) 
از قول برادرم هم ممنون حالا که اینطور شد ؛)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی