رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ما را سر و برگ آزمون نیست !

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ

من نمیگما شاعر میگه !!

جمعه سنجش جامع پایه دارم اما دیگه رمقی واسه جمع کردن خرده مطالبی که از پایه مونده ندارم . به اندازه یه سرباز جنگی احساس خستگی میکنم و حالم با هیچی خوب نمیشه دلم فقط یه موفقیت تپل میخواد و لا غیر . باید خودمو جمع و جور کنم و این دو ماه نذارم زحمتهایی که کشیدم زبونم لال هدر بشه . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
رومی زنگی

نظرات  (۱)

تو میتونی🙏🙏🤗🤗🤗💪

پاسخ:
مرسییی عزیزم خدا کنه  همینطور باشه که میگی . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی