رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ق.ظ
الان سه روزه که دارم برای برادر جان شیمی میگم که به آزمون برسه . امروز پسر خاله ام که کلاس دهمه اومده میگه این ساختار لوییس چی هست اصلا ( فردا امتحان شیمی داره !!) 
مهمون مون پسر کوچولوی دوست داشتنی بود  که بهش زبان درس میدم کتاب های دانستنی های نوجوانان سه جلدی ( مال نوجوونیای خودم ) رو توی یک ساعت تموم کرد و بعدش باهاش scrabble بازی کردم و کلی لذت بردم . 
پسر اون یکی خاله کلاس نهمه خاله جان خواهش کردن که برم باهاش علوم کار کنم . 
من معتقدم زکات علم نشر دادنش هست . هیچ منتی هم سرکسی ندارم و این دانش رو فقط به خاطر دل خودم با نزدیکانم به اشتراک میذارم  ولی با اینکه الان ٦-٧ ساله که تدریس میکنم هنوز به تدریس جدی فکر نکردم که شغل اصلیم باشه دلم میخواد یه پزشک معلم باشم نه یه معلم تنها . خدایا توانایی و ظرفیت و هرچیزی که خودت میدونی بهم بده که بتونم پزشک- معلم خوبی بشم در آینده ممنونم ازت . 
پ.ن. آقا این علوم نهم چرا همچینه ؟! توش بازدانه و نهاندانه و یوکاریوت و پروکاریوت اینا میگن قشنگ مصداق قیمه ها رو ریختن تو ماستا یه ملغمه ایه از همه چیز :/  از علوم سوم راهنمایی زمان ما شلم شوربا تره :( 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
رومی زنگی

نظرات  (۲)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

خیلی هم عالی رومی جانم^_^ ان شالله یه پزشک معلم نمونه میشی😘
آره این درس های نهمکی ها و اینا خیلی یه جوریه-_-
قبلاً تربیت معلم خوندی ؟ 
پاسخ:
یک دنیا ممنونم از روحیه و انرژی مثبتت عزیزدلم :***
آره دقیقا همینه ؛ خیلی یه جوریه :))))
نه عزیزم من مهندسی نفت خوندم ولی چون از ٧ سالگی زبان انگلیسی میخوندم از همون سال اول دوم دانشگاه تا به امروز زبان انگلیسی تدریس میکنم . ؛) 
منظورم از پزشک معلم اینه که پزشک بشم و در عین حال علمم رو به دیگران منتقل کنم به صورت آکادمیک . :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی