رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

نتوان به امید شک همه عمر نشست

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

من و برادرم چندین ماهه که داریم واسه یه موضوعی این در اون در میزنیم و پول جمع میکنیم و تحقیق و اینا دیروز در آخرین مرحله تحقیقاتمون متوجه شدیم که موضوع مذکور شدنی نیست حداقل امسال شدنی نیست . خلاصه که خورد تو ذوقمون ولی از یه نظر من خوشحالم چون دیگه تکلیف معلومه که آقا نمیشه اون موضوع بچسب به کنکورت . دیگه از دیروز تصمیم گرفتیم مصمم تر بخونیم .برای من و برادرم که هر دومون کنکوری هستیم التماس دعای خیرتون رو دارم . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۱)

حتما یه حکمتی بوده :)
ان شالله هر دوتاتون به هر رشته و دانشگاهی که میخواین برسین 🙏😊
پاسخ:
ممنون همدم جان عزیزم :))) 
اون که من شک ندارم یه حکمتی بوده . ان شا الله که اگر خیر و صلاح مون هست بهش برسیم . :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی