رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

کاردلم به جان رسد کارد به استخوان رسد

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

به پیشنهاد هوپ فول جان تصمیم گرفته بودم حداقل یه شماره از مجله زنان امروز رو تهیه بکنم و بخونم اما از هر دکه روزنامه فروشی که سوال می کردم با تعجب عمیق و خاصی توی چهره شون منو نگاه می کردن انگار که مثلا من اسم نژاد خاصی از دایناسور رو میگفتم !! تا اینکه دیروز جلوی ورودی مترو یه دکه دیدم و با نا امیدی به خودم گفتم حالا بذار از اینم بپرسم یهو دیدی داشت وقتی پرسیدم و گفت بله داریم زانو زدم که مجله رو از پایین ترین ردیف مجله های چیده شده بردارم دیدم به قطر 3-2 میلی متر روی اون دسته از مجله ها خاک نشسته بود! مجله های ردیف پایین مجله های تخصصی و به درد بخور بودن فقط و از خاکی که روشون نشسته بود کاملا میشد متوجه شد که مشتری های چندانی ندارن. راستش من اصلا خودم رو انسان 100 درصد کامل و آگاهی نمیدونم ،به هیچ وجه. اما حداقل سعیم رو میکنم که آگاهی و دانشم رو در حد توانم ارتقا بدم و برام دردناکه وقتی میبینم نشریاتی که راجع به زندگی خصوصی هنرمندان بحث میکنن یا نشریات فوتبالی اینقدر با استقبال مواجه میشن و نشریات علمی و فرهنگی و اونهایی که دردهای اجتماع رو بیان میکنن اینقدر مهجور و غریب واقع میشن ؛ حتی توی قفسه ی دکه های مطبوعاتی ! به طور اختصاصی توی حوزه مسایل مربوط به خانمها من معتقدم مطالعه و آگاهی پیدا کردن خود خانمها نسبت به حقوق خودشون شاید بتونه از هر ابزاری موثرتر باشه برای احیای یه سری حقوق ناحق شده. 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
رومی زنگی

نظرات  (۱)

عزیز دلم😍 فیلینگ ذوق مرنگینگ که😍😍
امیدوارم به دلت بچسبه ... 
میتونی از سایتشون هم سفارش بدی ،حتی شماره های قبلیش رو
پاسخ:
قربونت برم عزیزم . دور از جونت . :** 
ممنون که گفتی آره اتفاقا دیدم تو سایتش یه بسته نوروزی گذاشته بود ٩ شماره سال ٩٦ به قیمت ٨٥ هزار تومان . فعلا باید به فکر تأمین بودجه اش باشم ؛) مجله هایی که من قبلا دنبال میکردم نهایتا ٣٠٠٠ تومان بودن! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی