رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

غم این کار نشاط دل غمگین من است

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

نشستم دارم گیاهی میخونم بلکه تموم بشه . مثلا قرار بود تا ١٠ فروردین تموم کنما اما رفت و آمدهای وقت و بی وقت عید مگه میذارن ما شا الله :(  باز خوش به حال آقا داداش که صبح تا شب اردوئه حداقل . آهان راستی یه نکته ای که خیلی برام جالب بود اینکه امسال گوش شیطون کر دیگه کسی نپرسید چیکار میکنی ارشد چرا نخوندی و اینا و این یعنی من تونستم تا حدی به دیگران بفهمونم که زندگانی بنده به خودم ربط داره . خدایا یه کاری کن از این امتحان سربلند بیرون بیام و دل یه جماعتی رو شاد کنم . 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۲)

چند وقت پیش یه جا خوندم وقتی کسی ازتون سوالی می‌پرسه که دوست ندارین جواب بدین در جواب بهش بگین چی شد که این سوال رو پرسیدین؟ 😅
بعد طرف احتمالا میگه هیچی همینجوری و حساب کار دستش میاد:))
پاسخ:
چه سوال هوشمندانه ای واقعا !!! دارم با خودم تکرار میکنم یادم بمونه . مرسی ازت . 
عزیزم بابت یه روز خودت رو ناراحت نکن.تموم میشه:)
پاسخ:
امیدوارم ختم به خیر بشه الهی این ماجرا ٢-٣ ساله درگیرش ام :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی