رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

افتتاحیه

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ
مقدم خودم و مقدم هر خواننده گرامی و محترمی که به وبلاگم سر بزنه گرامی می دارم . راستش من وقتی دبستان بودم زیاد مینوشتم و حتی شعر هم میگفتم ! اما هرچی بزرگتر شدم لای کتابهای فیزیک و شیمی و ... گم تر شدم و الان مطمئن نیستم که بتونم چیز به درد بخوری بنویسم فقط میخوام سعیم رو بکنم و بذارم ترسم بریزه . 
خوش آمدید . 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی