رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ترم پرماجرا

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ق.ظ

این ترم خیلی ترم پرماجرایی بود‌. اولش با بیماری مادرم و هول و تکون فراوانی که بهمون داد و آخرش هم مریضی خودم که دوهفته خونه نشینم کرد و از کار و زندگی انداختم. دو هفته آخر دانشگاه نرفتن باعث شد از خیلی از کلاسا جا بمونم و در نتیجه نمره های این ترمم اصلااا چنگی به دل نمیزنه ناراحتم ولی دارم سعی میکنم ریکاور بشم واسه شروع ترم جدید. درس هامون قشنگه ولی من دیگه اون آدم پارسال نیستم که با ذوق و شوق پر می‌کشیدم سمت دانشگاه. نمی‌دونم چه بلایی سر روحیه شیطون و با نشاطم اومده و دخترک درونم داره یواش یواش پژمرده میشه و میمیره. 

موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۸/۱۱/۱۰
رومی زنگی

نظرات  (۲)

۱۰ بهمن ۹۸ ، ۰۲:۱۳ دکتر محیصا

اینا همش افسردگی بعد امتحان و مریضیه دوباره بری دانشگاه و درسارو ببینی خوب میشید😊

پاسخ:
راست میگین خانم دکتر؟! امیدوارم. راستش تا مرز انصراف هم رفتم😔😔😔
همش میگم نکنه دارم خودمو گول میزنم 

این چ دردیه که همه بعده ترم دچار میشن؟؟؟منم ب شدت خسته شدم!

پاسخ:
آره واقعا ⁦🤦🏻‍♀️
من طول ترم از کار زیاد خسته بودم الان از بیکاری و حس مفید نبودن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی