رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

برف

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ق.ظ

ساعت خوابم رو از ۵:۳۰ صبح یواش یواش دارم سوییچ میکنم که عین آدم شبا بخوابم. دیشب ۲:۳۰ بیهوش شدم صبح هشت بیدار شدم و دیگه خوابم نبرد دیدم هوا چقدر تاریکه گفتم ابره حتما پرده رو زدم کنار... چه برف قشنگی میومد قلب غمگین و مچاله شده ام یه کمی بهتر شد و دیدم هنوز هم چیزهای قشنگی هستن تو زندگی هرچند معدود هرچند انگشت شمار 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۲)

برف ^_^

خدا کنه اینورا هم بباره همه چی رو بشوره ببره :/ :))

+ خدا ۴ سانت برف به درد تویوب بازا نمیخوره :| یه نیم متر برف مرحمت کن D:

پاسخ:
آره دقیقا همه برفا رو آفتاب آب کرد :| الان از اون برفا که تا بالای زانوئه باید بیاد :/

من کلا همیشه دیروقت میخوابم 4 صبح میخوابم 7 صبح هم بیدا میشم میرم سر کار لامصب عادت کردم تغییری هم نمیکنه هرچی تلاش میکنم درستش کنم

راستی پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنی 

پاسخ:
موفق باشین 
من قبلنا خیلی کم می‌خوابیدم اما الان اصلا نمیتونم 
چشم حتما پنج شنبه و جمعه رو خدا بخواد باید درس بخونم میفتم وگرنه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی