رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

بالاخره تموم شد هرچند که ...

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دیروز یکی از پرفشارترین روزهای زندگیم بود ! فرض کنین امتحان باکتری اختصاصی و بافت عملی جفتش تو یه روز باشه. تشخیص لام همیشه برام جز سخت ترین کارها بوده دیروز هم که اینقدر استرس داشتم هیچ چیز درست و درمونی ندیدم و احتمالش خیلی زیاده که بافت بیفتم متاسفانه 😔😔⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩ اما باکتری رو واقعا راضی بودم و فکر کنم نمره کامل گرفتم بعد از امتحان ایستگاهی دکتر نون که ۱۰ تاسوال بود دکتر  الف گفت این کشت رو از صبح برات کنار گذاشتم بگو ببینم چند مدل کلنی توش میبینی ؟! گفتم و سوال بعدی این بود که چرا کلنی های مضرس تا وسط پلیت نیومده گفتم و گفت برو. البته خودش گفته بود که من نمره های شما رو طول ترم دادم اما بعضیا رو آنچنان اذیت کرد که من داشتم قالب تهی میکردم مثلا هزار مدل باکتری رو زیر میکروسکوپ می‌گفت ببین و بگو چی به چیه اما خداروشکر بخیر گذشت برای بافت دعا کنید پاس بشم 😩😩😩

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۰
رومی زنگی

نظرات  (۳)

Melodys.blog.ir

موسیقی بی کلام 

چه جالب که سوالا از دانشجوهای مختلف تفاوت داره:)

پاسخ:
اوف امتحان شفاهیا میکشه ما رو 

توکل به خدا :)))

تیکه قالب تهی کردم من رو به عمق خاطرات و خان دایی مرحومم برد :) زیاد از این جمله استفاده میکرد ^_^

پاسخ:
آخی خدا رحمتشون کنه منم زیاد میگم اینو 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی