رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

Damn dysmenorrhea😫😓

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

از صبح که بیدار شدم دو تا قرص خوردم ولی همچنان دارم عین مار به خودم میپیچم درد و حالت تهوع امونم رو بریده و آش و لاش و ژولیده و پولیده نشستم دارم زار میزنم کلاس عصرم رو میخواستم کنسل کنم که آقای خ که طبیعتا هیچوقت از دیس منوره زمین رو گاز نزده گفتن نمیشه سطح کلاس بالاست هرکسی نمیتونه بره البته با توجه به تابوهای موجود در جامعه من نگفتم که دیس منوره دارم پدرم رو درمیاره و گفتم مسموم شدم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی