رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

Now I'm an IELTS teacher 😅

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

خب خب امتحان تی تی سی آیلتس هم تموم شد به خوبی و خوشی و pass شدم با یه نمره نسبتا خوب رو به بالا!! وقتی به هرکس گفتم همه گفتن اصلا عجیب نبود عین روز برامون روشن بود و من همچنان به توانایی های خودم باور ندارم 🤦 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
رومی زنگی

نظرات  (۷)

به سلامتی و مبارک باشه :))
پاسخ:
متشکرم ممنون 
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
به سلامتی و شادی
تبریک میگم :)
پاسخ:
خیلی ممنونم مرسی 
خب چه کتاب هایی خواندی و چه روش هایی داشتی خانوم معلم :)
پاسخ:
والا راستش کتاب های زیادی بودن که همه شون رو خوندیم به علاوه تمرین عملی اگر کتاب برای آیلتس میخوای بگو بهت معرفی کنم 😊
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۲ دکتر محیصا
به سلامتی تبریک میگم🌹🌹🌹🌹
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۳ دکتر محیصا
به سلامتی تبریک میگم🌹🌹🌹🌹
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۳ دکتر محیصا
به سلامتی تبریک میگم🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
خیلی ممنونم خانم دکتر 😍⁦❤️⁩🌺🌷🌹
بهت افتخار میکنم واقعا:))
پاسخ:
لطف داری خانم دکتر نازنینم که در آستانه فارغ التحصیلی هستی 🥰😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی