رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تعطیلات گرم تابستونی

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ

تعطیلات واقعی واقعیم کمتر از یک هفته است که شروع شده و من دارم سعی میکنم از لحظه به لحظه اش استفاده کافی و وافی ببرم ، دارم کلاس های آموزش مدرس آیلتس میرم و سه روز در هفته هم برای تدریس زبان میرم قرار بود اون یکی سه روز هفته رو هم برم اون یکی آموزشگاه که کلاس های اون یکی آموزشگاه ( که فعلا صرفا جهت نگه داشتن در آب نمک دارم میرم و خیلی اتمسفرش رو دوست ندارم ) به حد نصاب نرسید خداروشکر. الان اینجوریه که روزی یک ساعت تا یک ساعت و نیم  ایتالیایی و اسپانیایی میخونم و دوره میکنم. کتاب میخونم و زبان انگلیسی صد البته . هنوز به فیلم دیدن نیفتادم و وای از اون روزی که بیفتم به سریال و فیلم دیدن که دیگه ارتش سرخ چین هم جلودارم نیست 😅 دلم میخواست جزوه درس های ترم بعد رو توی تابستون یه ورقی میزدم این سری که برم دانشکده حتما جزوه کنترل کیفی و باکتری اختصاصی رو میگیرم هیچوقت توی مخیله ام نمی‌گنجید که یه روزی این همه  به دامپزشکی علاقه مند بشم دارم حساب کتاب میکنم که اگر بتونم پنج ساله یا پنج سال و نیمه تموم کنم خیلی عالی میشه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۲)

یه قسمت هست تو تنظیمات تحت عنوان باکس دنبال کردن بی زحمت فعالش کن بتونم از مطالب جدیدتون با دنبال کردنتون استفاده کنم😊

سلام عزیزم. ببخشید میشه یکم کسیو که میخواد زبانو خیلی خوب یاد بگیره راهنمایی کنی که از چه طریقی بهتر نتیجه میگیره؟ 

من زبانم فیفتی فیفتیه. یعنی نه صفرم و نه کامل بلدم. مثلا شنیداریم خیلی خوبه به خاطر آهنگ و فیلم های زیادی که میبینم. مثلا میتونم اخبار سلبریتیا یا تلنت شوهارو بدون زیرنویس نگاه کنم و اینکه خوندنم هم خوبه مگه اینکه متن فوق سنگین یا تخصصی باشه. ولی مکالمه م میشه گفت صفر 😅 وقتی میخوام خودم حرف بزنم انگار کاملا مغزم قفل میکنه. 

به نظر شما با چه کتاب یا آموزشی پیش برم بهتره؟ خیلی دوس دارم مکالمه م خوب بشه و بتونم راحت حرف بزنم. 

پاسخ:
خب به نظرم راه های مختلفی وجود داره مثلا میتونی تو آینه صحبت کنی یا مثلاً کلاس ها اسپیکینگ بری صرفا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی