رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تا به کی آخه ؟!😣😑😓

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ب.ظ

سال ۹۵ از بس وزن اضافه کردم که سه رقمی شدم البته تو اوردر کوچکترین عدد سه رقمی شش ماه باشگاه میرفتم و عین چی ورزش میکردم و یه مختصر رژیمی هم داشتم تا اینکه بعد شش ماه که ۱۳ کیلو کم کردم خسته شدم و ۳-۴ کیلو از اون ۱۳ کیلو برگشت تا به امروز که هرچند وقت یه بار ۲-۳ کیلو کم میکنم دوباره میاد سر جاش بماند که با معیار های علم پزشکی برای کاملا این شیپ شدن ۲۰ کیلو از همین الان باید کم کنم به نظرم استعداد چاقی مزخرف ترین چیزیه که یه آدم می‌تونه داشته باشه چون تا پایان عمرت یا توی رژیمی یا توی عذاب وجدان که چرا رژیم نیستی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی