رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

پایان امتحانات ترم دو

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

دیشب که چه عرض کنم امروز صبح تا ساعت پنج و نیم بیدار بودم و گزارش ماهی شناسی می‌نوشتم برای پیدا کردن عکس ها کلی وسواس به خرج دادم و نتیجه چیز نسبتا خوبی از آب درآمد . سر امتحان تئوری ۲۰ دقیقه دیر رسیدم و اونقدر دویده بودم که نفسم در نمیومد دکتر جورج و دکتر میم همش داشتن آرومم میکردن که اشکال نداره هنوز شروع نکردیم اما من همچنان نفس نفس میزدم امتحان ساعت نه و چهل تموم شد و دکتر گفت نه و چهل و پنج جلوی آزمایشگاه ماهی باشید واسه امتحان عملی من باید گزارشم رو پرینت می‌گرفتم بدو بدو رفتم زیرزمین و اونجا یکم طول کشید کارم بدو بدو رفتم طبقه ۲ و در حالی رسیدم به آزمایشگاه که دکتر میم گفت دارم درو می‌بندم بدویبن بعدم به من گفتن چرا تاخیر فاز داری تو دخترم ؟ گفتم استاد رفته بودم گزارشم رو پرینت کنم خلاصه مارو قرنطینه کردن بعدش هم دونه دونه صدامون کردن که بریم امتحان بدیم من علیرغم تئوریم عملی رو خیلی خوب دادم و بدین ترتیب امتحانات ترم دو هم تموم شد 😁

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۳
رومی زنگی

نظرات  (۳)

وای از ما شروع شدن تازه😢😢😢😢😢
پاسخ:
ای وای چرا اینقدر دیر 😣😢
البته من و زهرا تموم شدیم بچه های دیگه چون اندیشه دارن تا ۵ ام و سال بالاییا دیگه ماکسیمم تا ۹ تیر امتحان دارن 
۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۰ معلمی از جنس اینده
خیلی پستت رو زیبا نوشتی
پاسخ:
ممنونم لطف دارین 
واقعا ؟!! مال ما تازه شروع شده:))
پاسخ:
آخی موفق باشی مهدیه جانم ان شا الله 😊🥰😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی