رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دکتر ش استاد زبان تخصصی و یه قسمت از بافت اینجوری بود که کشت مارو که برین یه زبان دیگه بجز انگلیسی یاد بگیرین از اونجایی که در ایام فرجه و امتحانات من این شکلی میشم که حاضرم در و دیوارهای خونه رو هم بشورم ولی درس نخونم گشتم و گشتم و یه دونه اپلیکیشن خوب پیدا کردم و زبان ایتالیایی رو شروع کردم . الان basic 1 رو کامل تموم کردم و توی بیسیک ۲ ام خیلی هم زبان شیرینیه عاشقش شدم اصلا . اینا به کنار عین چی واسه امتحان ماهی شناسی استرس دارم این روزا . دیشب خواب می‌دیدم که امتحان ماهی ساعت ۸ئه من ساعت هشت و چهل دقیقه میرسم دانشگاه و همه برگه هاشونو دادن زدم زیر گریه و همون لحظه دیدم که دکتر جورج استاد فیوریت ماهی میگه چون تعداد کسانی که دیر رسیدن زیاده کن یه سری سوال دیگه طرح کردم ولی به زبان ایتالیایی بابد امتحان بدین واااای دلم میخواست همون لحظه میمردم از استرس داشتم ناله میکردم که از خواب پریدم دیدم ساعت ۵ صبحه 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
رومی زنگی

نظرات  (۲)

وای رومی چقدر پر استرس !
آخرش خیلی باحال بود به زبان ایتالیایی :)
آروم باش عزیزم 💓
رومی جان فقط خواستم بگم همه ی این روزایی ک پرازاسترسی وامتحان میدی واسه ی کنکوری مث من که عاشق دامپزشکی مث رویا ی شیرینی میمونه ک توی خوابام میبینمش.هرروز دعامیکنم کاش بجای استرس وبلاتکلیفی کوفتی کنکور استرس امتحانای رشته دوس داشتنی دامپزشکی روداشتم.
پ ن:چرا استادتون میگف زبان دوم یادبگیرید؟یعنی استدلالش چی بود؟
پاسخ:
آخی امیدوارم به علاقه ات برسی عزیزم دامپزشکی رشته ایه که تو جامعه ما حداقل میتونم بگم خیلی مهجور افتاده و کسی شناخت درستی ازش ندارم ولی واقعا قشنگه 
همین الان که دارم می‌نویسم گزارش کار ماهی شناسیم مونده و دارم هورت هورت کافی میخورم که تا صبح برسم تمومش کنم :)
کلا میگفتن خیلی خوبه که زبان های مختلف بدونین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی