رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

گُنه گرددر بلخ آهنگری /به شوشتر زدند گردن مسگری

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ

پیرو تقلب گسترده و گروهی بچه ها در امتحان عملی منکسل(کنسل شده:)) دکتر ص استاد خوش اخلاق! مون و رییس دپارتمان آناتومی فرموده بودن که از روز امتحان تئوری 27 خردا تا 5 تیر هر لحظه آماده گرفتن امتحان عملی باشید. دیروز سر امتحان تئوری دکتر ص تشریف آوردن و گفتن ساعت 1 سالن تشریح باشید برای امتحان عملی ما هم گفتیم چشم. بعد از امتحان اومدم بیرون و اونقدر عصبی بودم که بلند گفتم گنه کرد در بلخ آهنگری که یهو دکتر ص جلوم سبز شد چند ثانیه تو شوک بودم بعد یهو گفم سلام استاد خسته نباشید .استاد یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم کرد و رد شد دو قدم که رفت جلوتر گفت: چیه الان اعتراض هم دارین؟ لطف کردم ازتون امتحان گرفتم منم که دیگه ماست ها رو کیسه کرده بودم گفتم نه استاد من که چیزی نگفتم و تموم شد و رفت اگر بگذرم از امتحان تئوری که مثل چی سخت بود میرسم به ساعت 1 که 64 نفر توی لابی ساختمون آناتومی روپوش پوشیده و دستکش به دست ایستاده بودیم یک نفر یک نفر صدامون میزدن بریم داخل و ازمون سوال میپرسیدن از ساعت 1 تا ساعت 5 بعد از ظهر عین زامبیا سرگردون بودیم و همینطور مضطرب قدم میزدیم و نکته ها رو دوره میکردیم تا این که من رو صدا زدن که برم داخل ساعت حدود 4 و نیم بود تا رفتم تو و سلام کردم دکتر ص با اون اسکراب های ترسناکش اومد جلو گفت بههههه استاد ....(اسمم رو گفت) منم که خیلی هول شدم گفتم اختیار دارید استاد بزرگوارید راستش خیلی خوب ندادم امتحانم رو یه لبخند ترسناک زد و گفت درس نخوندی نه؟ گفتم چرا استاد به خدا خوندم ولی خب جسارتا امتحانتون یکم سخت بود به شوخی گفت شما به جای اعتراض بهتره درست رو بخونی  بیا دنبالم دنبالش رفتم و رفتیم سر نمونه دستگاه گوارش نشخوار کننده چند تا سوال پرسید همه رو بی درنگ جواب دادم یهو گفت از رحم از هیچکس نپرسیدم بیا بریم از تو بپرسم اونا روهم جواب دادم و به دکتر ز عزیزم که پاشون پیچ خورده و با آتل بلند شده بودن اومده بودن گفتن: دکتر در اختیار شما دکتر ز هم چند تا سوال پرسیدن از قلب و زبان و دندان که اونا رو هم بلد بودم ولی امتحان دکتر ص رو توی کتبی 10 شدم از 18 :((((خلاصه که به آناتومی این ترم چندان امیدوار نیستم :'((((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی