رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

خوش بود گر محک تجربه آید به میان؟!🤔

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۱ ب.ظ

هیچ هم خوش نبود گر محک تجربه آید به میان چون در هر صورت من سیه روی میام بیرون به نظر من که اگه آدم ۲۰۰ تا مدرک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری داشته باشه هم باز ترسش از امتحان نمیریزه که نمیریزه که نمیریزه یا حداقل برای من که اینطوریه موسم مزخرف و لبریز از استرس امتحانا مثل یه غول بی شاخ و دم داره ظاهر میشه و من هرروز احساس میکنم بند دلم پاره میشه و دلم هُرری می‌ریزه این وسط نگران معدلم و وظیفه سنگینی که توی انجمن روی دوشم گذاشته شده هم هستم برام دعا کنین رفقا 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۱)

آقا ترس من که ریخته ... خیلی وقته دیگه استرس نکشیدم برای امتحان😂
پاسخ:
دمت گرم راز موفقیتت رو به ما هم بگو 😫🤦

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی