رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

اِی وِی...

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ق.ظ

وی فردا امتحان ichtiology داشته و نمیدانسته مهلت تحویل گزارش کار تا فرداست 😢😩😫😔😑

برای شادی روح وی فاتحه ای قرائت بفرمایید 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۴
رومی زنگی

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز. اگه دوست داشتید برای کسب و کارتان یا برای وبلاگی که درست کردید تصاویر و ویدوی تبلیغاتی خوشگل درست کنید....

فایل های لایه باز و آماده رو میتونید از وب سایت ما به راحتی و به صورت رایگان دانلود کنید.

www.videopic.ir


اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ…
خودم بلد نبودم کپی پیست کردم.امیدوارم مقبول واقع بشه :| :/
تمومش میکنی نگران نباش :)
سلام،خوبین؟یه سوالی دارم ازتون که شاید مسخره به نظر بیاد اما لطفا بهم جواب بدین
سوالم اینه که من امسال میخوام برم دانشگاه اما دوست ندارم هم کلاسی ها ی دانشگام بدونن چند سال پشت کنکور بودم.به نظرتون میشه همچین چیزیو مخفیش کرد؟
یاااینکه همه امار همو دارن تو دانشگاه؟
پاسخ:
سلام عزیزم 
ببین ما یه سری بچه هایی داشتیم که اکنون کاشف به عمل آمده دهه شصتی بوده در حالی که به ما گفته ۷۰ایه خلاصه به نظر من صداقت بهترین چیزه و تو مجبور نیستی واسه گذشته ات به همکلاسیات توضیح بدی
این استرسهای مربوط به دانشگاه خیلی شیرینه...همینکه میدونی هراتفاقی بیوفته توهنوزم دانشجوی این رشته ای وقرارنیس مث کنکوریامدرسه بلاتکلیف وبی اینده باشی
پاسخ:
عزززیزم آره خب ولی به شرط اینکه اون رشته رو دوست داشته باشی من تو فنی خیلیم خس مزخرفی داشتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی