رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

نمایشگاه کتاب

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ

امسال نمایشگاه کتاب رفتن واسه من تبدیل به یه چالش بزرگ شده بود، از یه طرف نمی‌خواستم تنها بلند بشم برم از یه طرف هم برنامه هیچکس باهام جور نمیشد تا آخر سر امیر رو از سمنان کشوندم تهران و گفتم من نمی‌دونم باید منو ببری نمایشگاه کتاب . آقا داداش هم برنامه اش پُر پُر بود ولی دیگه سر یه دونه خواهرش منت گذاشت و دیروز از ۵ عصر تا ۹ شب رفتیم نمایشگاه خلاصه اینم کل کتابهایی که خریدمه از الان دارم قربون صدقه شون میرم تا تابستون که وقت کنم برم سراغشون شماها برام بگین نمایشگاه کتاب رفتین یا نه چیا گرفتین ؟ 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۳
رومی زنگی

نظرات  (۳)

سلام
بادبادک باز قشنگه
جز از کل فوق العادس البته کامل نخوندمش😊
متاسفانه ماها که تهران نیستیم فاصلممونم خیلی دوره فک نکنم به این سالا برای نمایشگاه بتونیم بیایم😅
ولی من دوستم برام واسه علوم پایه کتاب خریده که بعد از14ام میرسه دستم😊
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم
وااای با این توصیفات حالا حالا ها باید قند ها تو دلم آب بشن تا تابستون بشه 😅
عزززیزم البته ببین نمایشگاه قدیمما یه ابهتی داشت الان که میری انقلاب و هرکتابی میخوای رو در کمتر از ۱۰ دقیقه پیدا می‌کنی یا حتی میتونی اینترنتی سفارش بدی نمایشگاه دیگه اون معنی خاصش رو از دست داده 
مبارکت باشه عزیزدلم الهی که نمره علوم پایه ات کلی خوب بشه 
من خیلی دلم میخواست برم اما متاسفانه نشد،پارسال هم روز قبل افتتاحیه تهران بودم و روز بعدش فیروزکوه!اصلا برنامه هام به تایم نمایشگاه نمیخوره هیچ سالی به خودم قول دادم سال بعد به زورم که شده خودمو برسونم برم
پاسخ:
آخییی ببین به تیکی هم گفتم مثلا 10-15 سال پیش نمایشگاه خیلی جایگاه ویژه ای داشت بهرحال امکانات کم بود اینترنت اینقده توسعه پیدا نکرده بود و ... الان من خودم کتاب بخوام با انقلاب خیلی راحتترم 
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۰۶ دچارِ فیش‌نگار
درود بر قیصر ...

قالبت قشنگه :)
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی