رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

?!Seriously

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ق.ظ
دیروز از اونجایی که حدود سه هفته پیش رفته بودم مصاحبه بهم زنگ زدن و گفتن بیا واسه قرار داد. با اینکه اصلا دلم به رفتن نبود ولی با اصرار و همراهی مادرم بالاخره رفتیم اونجا. خلاصه گفتن حالا باید امتحان کتبی بدین 70 تا سوال grammar و vocabulary یک ساعت هم زمان داشتیم. به جز من تقریبا 10 نفر دیگه هم بودن سوالاش از نظر من آسون بودن و من نیم ساعته تموم کردم اما انگار بعضیا داشتن المپیاد اخترفیزیک می دادن چنان متفکرانه به سوالات نگاه می کردن و هی پاک می کردن و یه گزینه دیگه رو میزدن که من یهو به خودم گفتم نکنه من دارم یه جای کارو اشتباه میدم ولی بعدش تصمیم گرفتم به خودم اعتماد کنم. بردم پاسخنامه رو تحویل مسئولش دادم و منتظر نشستم بعد از من هم چند نفر دیگه پاسخ نامه هاشون رو دادن و بعد به همراه یه آقایی فرستادن مون طبقه بالا واسه مصاحبه گروهی . اونجا براساس بالاترین نمره کتبی شروع کردن به مصاحبه کردن و من نفر اول بودم یه خرده راجع به خودم و تجربیاتم صحبت کردم و برام نوشتن که تازه باید demo بدم!(واقعا من نمیدونم ناسا هم می خواد استخدام کنه اینقدر آدما رو از فیلترهای مختلف میگذرونه آیا؟! بابا بی خیال یه آموزشگاه زبانه دیگه 😐 n بار مصاحبه و آزمون کتبی و شفاهی و demo و ... مگه جنگه؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی