رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دانی که چیست دولت؟!

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۱۹ ب.ظ

توی این شرایط قمر در عقرب واقعا دولت اینه که سارینا گفت وقت داری زنگ بزنم بهت سرفصل های باکتری عمومی رو چک کنیم من چی گفتم؟! گفتم تو عزیزدل منی هرموقع خواستی زنگ بزن زیبا و زنگ زدن سارینا همانا و ۵۳ دقیقه صحبت کردن از همه چیز همانا اونقدر دلم باز شد که خدا می‌دونه سرت سلامت رفیق گل من 🥰🥰🥰

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۱)

رومی جان خوبی؟

یه مدتی کم رنگ شدی؟

عجب دوستی :)))

امشب دعا یادته نره :)

پاسخ:
سلام عزیزدلم 
مرسی از احوال پرسیت راستش حال و حوصله نداشتم تو قرنطینه 😅
محتاجیم عزیزدلم به دعات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی