رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

می‌دونم که نباید خوشحال باشم ولی هستم

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ق.ظ

دانشگاه ها هم تعطیله فردا. هوای تهران واقعا افتضاحه و من دو روز بود که همش سردرد داشتم تازه با این که خونه بودم. از همه مهمتر اینه که فردا ۸ صبح مجبور نیستیم صدای رو مخ دکتر ک رو تحمل کنیم که با ریتمی کش دار شبیه اون تنبل درختی زوتوپیا حرف میزنه میخوام فردا رو از عیاشی بترکونم یه عالمه فیلم ببینم و بستنی بخورم بی خیال هرچی فیزیو که مونده و هرچی باکتری که حتی سر کلاسش هم نرفتم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۹
رومی زنگی

نظرات  (۶)

۰۹ آذر ۹۸ ، ۰۰:۵۲ پریسا سادات ..

چرا نباید خوشحال باشی؟؟

خوشحال باش

پاسخ:
ذات تعطیلی که نشاط آورده اصلا 😃
ولی چون واسه آلودگی تعطیل شده میگم خوب نیست خوشحالی کنم 

آخی منم دلم از این روزای تعطیلی خواست 

 

پاسخ:
آخی بگردم 
خدا قسمت کنه منتها واسه آلودگی مفرط نباشه 

بعضی تعطیلات به آدم نمیچسبه؛ تعطیلی هایی مثل آلودگی قشنگ نیستن.

ولی از اونجایی به قول خودتون ذات تعطیلی نشاط‌آوره خوشا به حالتون :)))

ای کاش فردا ما هم تعطیل بودیم :|

امتحان میانترم داریم با چه استادی :'(

پاسخ:
دقیقا منم برای همین گفتم نباید زیاد خوشحال باشم 
دیشب ۳ خوابیدم صبح هم ۱۲ بیدار شدم هنوز به اون عیاشی هایی که مد نظرم بوده نرسیدم ولی خداروشکر عمه جانم مهمان مون هستن و این خوبه 
برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم در امتحان میان ترم 
میان ترم چه درسی بوده ؟! 

حقوق مدنی

پاسخ:
پس در این صورت جدا موفق باشید:) 
مدنی ها ۷ تا هستند مدنی چند رو امتحان دارین؟! 

مدنی ها ۸ تا هستن.

مدنی ۵

پاسخ:
بله حق با شماست ببخشید اشتباه کردم 
مادرم حقوق خوندن و اینقدر در باب مدنی ها همیشه صحبت داشتن و بالاخص مدنی ۷ من فکر کردم ۷ تا مدنی دارید 
مدنی ۵ هم گویا در مورد ازدواج و مهریه و این هاست درسته؟! 

بحث خانواده است :)) درسته :)))

مدنی ۷ به گمونم عقود معین باشه

هشت مبحث ارث از همه سختره :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی