رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

جلسه اول کلاس طراحی

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ب.ظ

از اونجایی که برنامه ام خیلیییی خالیه یه مشغله تازه دیگه هم واسه خودم درست کردم و اونم این که اسمم رو کلاس طراحی نوشتم 😅 مدرسش از بچه های خودمونه که نقاشی های معرکه ای می‌کشه و داره فارغ التحصیل میشه. امروز به آقای ف.ب تکست دادم که من سر راه دارم میرم مداد B6 بگیرم اگر شما هم لازم دارین براتون بگیرم. تو راه بودم که زنگ زد سلام خانم فلانی خدا اصلا شما رو رسوند من میخواستم زودتر بیدار بشم ولی خواب موندم زحمتتون میشه اینطوری و کلی تعارف تیکه پاره کردیم که این حرفا چیه و فلان اما مداد B6 شده بود کیمیا چهار تا مغازه لوازم التحریر رفتم تا پیدا کردم و در نهایت ساعت ۱۰ و ده دقیقه رسیدم به کلاس تمرین هاش خیلی فان و خوب بود اما من کماکان فکر میکنم استعداد ندارم 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۲)

۲۴ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۴۲ دکتر محیصا

به سلامتی. واقعا هنر برای ادم لازمه مثل هوا

پاسخ:
ممنونم خانم دکتر خدا کنه از پسش بربیام 

من بخاطرخالی بودن وقتم به صورت خیلی خودجوش رو اوردم به نقاشی.ازاونجایی ک عاشق حیوونام در ودیوار اتاقم درعرض دوسه هفته پرشده از طراحی های حیوونای مختلف.البته من ازروی کتاب طراحی مرحله به مرحله نقاشی میکشم ورنگشم میکنم.خیلی مبتدیم اما موقع نقاشی ذهن ادم خیلی اروم میشه

پاسخ:
واااای چقدر قشنگ 
من بیشتر هنوز استرس دارم که درست بکشم معلمم خیلی مهربونه ولی من از بس کمال گرا ام همش میترسم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی