رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

رومی نوشته ۱

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ق.ظ

- میدونی کی آمادگی ساختن آینده ات رو داری؟

+ از کجا بدونم؟ لابد هروقت ماهی رو از آب بگیری تازه است. از همین الان؟!

- نههه لحظه ای که با گذشته ات احساس رفاقت کنی و محکم بغلش کنی. مهم نیست اگه پر از اشتباه بودی مهم نیست اگه سردرگم بودی مهم نیست هر چی بودی به خدا مهم نیست چون گذشته در گذشته. با گذشته ات رفیق باش و با ساختن آینده رفیق های بهتری برای خودت دست و پا کن 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۴)

خیلی عالی...

سلام رومی جان 

من خیلی وقته خواننده خاموشتم و یه چند تا سوال ازت داشتم

من امسال برای سومین بار کنکور تجربی دادم و رشته مورد علاقم رو قبول نمیشم اصلا

چیکار کنم؟ به رشته های دیگه علاقه ندارم میخوام برم آزاد روانشناسی بخونم به نظرت کار درستیه؟

خانوادم اصلا اجازه کنکور دوباره بهم نمیدن به نظرت برم روانشناسی آزاد و بعدش برای ارشد و دکترا تلاش کنم تا سراسری تهران قبول بشم یا اینکه بعد لیسانس کنکور لیسانس به پزشکی بدم؟ 

میشه راهنماییم کنی خیلی سردرگمم 

شرایط کنکور لیسانس به پزشکی چیه از چه رشته هایی میشه رفت

یه گزینه دیگه اینه که زبان بخونم تو دانشگاه و البته زبانمم خوبه ولی نمیدونم ارزششو داره یا نه چون زبانو خارج از دانشگاه هم میشه ارتقا داد

رومی خیلی سردرگمم میشه به عنوان خواهر بزرگتر کمکم کنی

اینم بگم من همیشه دانش آموز خیلی زرنگ و درسخونی تو سمپاد درس خوندم معدلام همیشه عالی بوده ولی تو این سه سال کنکور گند زدم اصلا انگار سه ساله که خودم نیستم

ببخشید که وقتتو گرفتم میشه لطفا پیاممو منتشر نکنی و فقط جوابمو بدی مرسی رومی جان

 

پاسخ:
سلام پریا عزیزم 
ممنون که من رو خواهر بزرگتر خودت میدونی ببین من در حال حاضر خوندن رشته روانشناسی رو بهت توصیه نمیکنم البته کاملا به خودت بازم بستگی داره ولی این رشته کلا دیگه داره مرزهای اشباع رو هم رد می‌کنه. آزمون لیسانس به پزشکی هم تقریبا از هر ۲۰-۳۰ نفر یک نفر قبول میشه من پارسال یا اصرار یکی از دوستان پدرم دامپزشکی زدم هرچی میگفتم بابا دوست ندارم میگفتن با شناختی که من از تو دارم دوست داری از پسش هم برمیای الان واقعا پشیمون نیستم و خیلی علاقه مند شدم بازم تصمیم گیرنده نهایی خودتی البته امیدوارم تونسته باشم کمک کرده باشم اگر باز سوالی داشتی من در خدمتم 

نیاز داشتم الان این و بخونم

پاسخ:
⁦☺️⁩ قابلی نداشت 

ممنونم ازت رومی جان

چیکار کنم توصیه‌ات چیه برام؟

یه خواهش میشه هر دو پیامم رو از بحش نظرات حذف کنی

پاسخ:
خواهش میکنم ببین من شناختی از روحیات و شخصیتت ندارم عزیزم نمی‌دونم به چی علاقه داری به چی علاقه نداری ولی اگر رتبه ات به دامپزشکی میخوره و به علوم پزشکی علاقه مندی دامپزشکی رو بزن 
من حتما این کارو میکنم ولی تو هم میتونی خصوصی به من پیغام بدی که فقط خودم ببینم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی