رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

که یادم بمونه همه جا آسمون خدا همین رنگه

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ب.ظ

کلاسی که گفته بودن با ۶ نفر نهایتا شروع به کار می‌کنه ۸ نفر رو توش ثبت نام کردن و اعتراض زبان آموزها بلند شده که یعنی چی به ما گفتین 6 نفر نهایتا و از همه جالبتر خانم الف ر که حدود ۴۵ سال سن شون هست و از دماغ فیل افتادن و بعد از جلسه معارفه که جلسه اول بوده رفتن گفتن این خانم معلم ما تمام وقت فارسی حرف میزد. امروز آقای ح صدام زدن و گفتن من که به شما اعتماد کامل دارم فقط حواستون باشه به این خانم ظاهراً آدم ناراحتی هستن . خشکم زد اصلا ! نمی‌دونستم حتی به چی متهم شدم ؟! خودمو جمع و جور کردم و رفتم سر کلاس یه سری بچه های دوست داشتنی کلاسم من جمله دنیا و آتنا دوقلوهای دوست داشتنی بودن و اون خانوم نیومده بود خوشحال شدم که نیومده که نیم ساعت با تأخیر با کلی ناز و اطوار خرامیدن و اومدن تو. به روی خودم نیاوردم که این همه پشت سرم صفحه گذاشتن 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی