رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

خواب آشفته جدا و غم تعبیر جدا

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ

دیشب خواب خانم اُ رو دیدم معلم ادبیات فارسی اول و دوم دبیرستان . خانم اُ هیکل بسیار درشتی داشتن و قد 170 و بسیار رعب و وحشت ایجاد میکردن موقع درس پرسیدن و موقعی هم که کامل درس رو بلد بودی میگفتن برو بشین ولی پررو نشو خلاصه که اسم خانم اُ همواره برای من با رعب و وحشت همراه بود . دیشب خواب دیدم که امتحان ادبیات داریم ولی انتهای امتحان 5 نمره از آناتومی سوال دادن منم هرچی میگفتم خانم شما آناتومی از کجا بلدین می‌گفتن من دانشجوی پزشکی بودم انصراف دادم و بعدش ترسناک می‌خندیدن در حال قالب تهی کردن بودم که از خواب پریدم و خداروشکر کردم که همش خواب آشفته ای بیش نبوده 😪😓😢

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۱
رومی زنگی

نظرات  (۱)

همه ی وحشت های زندگی یهو بهت هجوم آوردن😢
پاسخ:
آخ آخ دقیقا 😫😓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی