رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

سحر ندارد این شب تار...

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ق.ظ

فردا امتحان بیولوژی سلولی مولکولیه و من حتی یه دور هم جزوه کیمیا رو که از روی ویس نوشته نخوندم چرا؟ خودم هم نمیدونم مرض دارم می بی . حجم مطالب زیاده و استاد عزیزمون که من خیلی هم دوستشون داشتم دکترای بیوتک پیوسته داشتن و فکر میکردن ایضا ما هم دکترایپیوسته بیوتک داریم و در اون سطح صحبت میکردن و قیافه ما سر کلاس این شکلی 😮😮😮 بود و علی رغم میلیون بار توضیح دادن ایشون متوجه نمیشدیم چی میگن و گفته بودن که 80-90 درصد از مطالب طول ترم سوال میدن امشب به نماینده پیغام دادن که 70 درصد از جزوه و 30 درصد از تکست بوک سوال دادم (همون آلبرتس) و ما در حال قالب تهی کردن میباشیم. 

+بعد از بیولوژی تازه منم و مرثیه ای که ناسروده ماند: جنین شناسی 😩😩😩😫😫😫

+دعا کنین بیولوژی رو پاس کنم 🙏🙏🙏🙏

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی