رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

امتحان آناتومی عملی :(((

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

دو روز هر روز به مدت 6 ساعت رفتیم review آناتومی عملی مباحث آناتومی سیستماتیک 1 تمومی نداشت. هلاک شدیم این دوروز و بازم امتحان اون جوری که دلم میخواست نشد متاسفانه :((

عضلات دست و پا واقعا سخت بودن و از همه مهمتر و سختتر این بود که تشخیص بدی این اندامی که گذاشتن جلوت اصلا دسته یا پا که حالا بخوای عضله رو تشخیص بدی 

امروز ساعت 9 رسیدم دانشکده امتحان قرار بود 10 شروع بشه سارینا بهم پیغام داد که سردرد دارم و تو کتابخونه ام بیا پیشم که با هم بریم ساختمون آناتومی رفتم کتابخونه و سارینا رو پیدا نکردم اونجا هانیه و مریم ورودی های 96 رو دیدم هانیه میگفت چرا این شکلی ای تو یه کم اعتماد به نفس داشته باش بهش گفتم میترسم استرس دارم گفت بیا بغلم بغلم کرد و بوسم کرد گفت نگران نباش اینقدر هم ترسناک نیست به خدا مریم به دلایلی با ما امتحان داشت. با مریم رفتیم دنبال سارینا و راه افتادیم سمت ساختمون آناتومی همین حین زهرا زنگ زد گفت کجایین ؟ گفتیم بیا ساختمون آناتومی. دلم عین سیر و سرکه می جوشید در همون حین هم با بچه ها داشتیم مرور میکردیم درس ها رو دکتر ز اومدن گروه اول رو صدا زدن و ما همچنان داشتیم میخوندیم اومدن گروه 2 رو صدا زدن و ما رفتیم کم کم چشمام درست جایی رو نمیدید امتحان شروع شد و من از استرس داشتم میمردم روی سوالات با یه تکه سفره یک بار مصرف پوشیده شده بود وقتی برش داشتم یه کم آرامش گرفتم سوال 41 و 42 بود که بلد بودم شون یواش یواش که رفتیم جلو یکم آرومتر شدم تا رسیدیم به عضلات دکتر ص نهایت تلاش شون رو کرده بودن که ما رو با خاک یکسان کنن پنج تا میز پنج تا اندام و 10 تا سوال با تشخیص این که اصلا دستن یا پا نزدیک بود غش کنم دیگه . بعد از امتحان پقی زدم زیر گریه و اصلا امتحان اونجوری پیش نرفت که پبش بینیش رو کرده بودم خدا کنه واقعا یه نمره آبرومند بگیرم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۷
رومی زنگی

نظرات  (۳)

وای اون مشکلی که ما برای تشخیص اعصاب و شریان و ورید داریم شما برای دست و پا هم دارید😂 خدا صبرت بده😁
پاسخ:
😩😩😩😩😩ما تشخیص عصب و شریان و اینا رو توی آناتومی توپوگرافیک میخونیم این سیستماتیک بود و قاعدتا نباید اعصاب رو سوال میدادن اما عصب سیاتیک سوال بود امروز 😰😰😰 البته من درست نوشتمش ولی یکی دو مورد تو تشخیص دست و پا احساس میکنم اشتباه زدم
آقاااا چرا شماها اینقدر با کلاسین! چقدر امتحان‌تون با کلاس بوده ! ساختمون اناتومی دارین ؟! مای بیچاره طبقه‌ی اناتومی داریم ! امتحان عملی مون هم به انتخاب بچه‌ها با سیستمه ! چقدر چیپیم ما:))
+
هر صفحه‌ی اناتومی که می‌خونم دعا می‌کنم به دل شما بچه‌های دام ! واقعا خدا صبرتون بده، خییلییی سخته اناتومی‌تون .
پاسخ:
عزززیزدلم نه بابا اونقدرا هم با کلاس نیستیم شما که با کلاس ترین با سیستم امتحان میدین شکست نفسی نکن مهدیه جان 
مرسییی واقعا آناتومی بسیار مشکله دکتر ص هم با سوال های جذاب شون این قضیه رو میلیون برابر سختتر میکنن 
وایییی خدا یاد ترم پیش خودم افتادم 6تاسواد جسد داشتیم من قید اونارو زده بودم ولی سر امتحان تونستم4تارو جواب بدم ایشالله توام بشه نمرت😟😟
پاسخ:
مرسی خیلی سخت بود امتحان مون خداییش 
ببین بعضی جسدها رو حتی اون طرفش رو کامل پوست نکنده بودن که ببینیم لتراله یا مدیال دیگه دایسکت کردن که پیش کش شون :///

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی