رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

شب دوتایی بعد از مدت ها !

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۹ ب.ظ

دیشب بعد از مدت ها پدر و مادرم دوتایی به یه مراسمی دعوت شده بودن و من و امیر میتونستیم یه شب موندگار بسازیم واسه خودمون. وقتی مادرم اینا داشتن میرفتن امیر کسل بود و سردرد داشت ولی به مرور که شروع کردیم با همدیگه آشپزی کردن و سر به سر گذاشتن سر ذوق اومد با کمک همدیگه یه شام من در آوردی درست کردیم و از اونجایی که امیرارادت داره حتما با شام های دوتایی مون یه چیزی ببینه انیمیشن شگفت انگیزان 2 رو که من مدت ها پیش سی دی اش رو به عنوان انگلیسی خریده بودم گذاشتیم که ببینیم و باهاش شاممون رو هم بخوریم. سی دی ای که خریده بودم دوبله فارسی بود و من یکم تو ذوقم خورد اما امیر کلی ذوق کرد و انصافا هم دوبله خیلی بانمک و جذابی کرده بودن و کلی خندیدیم . بعد از تموم شدن فیلم دیدیم یا اباالفضل آشپزخونه رو با خاک یکسان کردیم و تقریبا از 90 درصد قابلمه ها و ماهیتابه های توی کابینت استفاده کرده بودیم امیر گفت مامان بیاد این آشپزخونه رو ببینه سر به تنمون نمیذاره بدو بریم جمعش کنیم لازم به ذکر است که ظرف های نهار هم هنوز توی سینک بودن 😰😰😰😰خلاصه با امیر دست به کار شدیم و شروع کردیم به شستن ظرف ها اون میشست و من آب میکشیدم راستش اولش یه کم تعجب کردم که خودش داوطلبانه اومده داره به من کمک میکنه چون معمولا همیشه بعد از صدها بار که میگم یه کمکی نمیخوای به خواهرت بکنی؟ یه لیوان میذاشت تو سینک نهایتا. ولی در عرض نیم ساعت اون بازار شام رو جمع و جور کردیم و آشپزخونه رو مرتب. دیشب خلاصه شب خوبی بود بعد مدت ها 

+امروز و فردا review داریم برای آناتومی و حالا که میلیون تا مبحث جمع شده روی هم احساس میکنم هیچییییی بلد نیستم 😢😢😢😢😢😢     ++ دوستانی که پزشکی و دندون پزشکی میخونین واقعا خداروشکر کنین که حداقل با یه موجود سر و کار دارین مثلا دنده ها همیشه برای شما 12 جفته و دیگه نباید بدونین که تک سمی ها 18 جفت و گوشتخوارارن و نشخوارکنندگان هر کدوم 13 جفت دنده دارن و تازه تعداد دنده های sternal و asternal هرکدوم هم با هم فرق کنه یا اینکه نباید humerus و femor رو علاوه بر تشخیص این که چه استخوانیه تازه بگین مال کدوم دسته از حیوانات هم هست 😰😰😰😰😰

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۳)

۱۵ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۳ بهاردخت ..
آقا از اینکه توبخش آناتومی به ما اشاره نکردین بسی برخورد بهم!خبردارین که فعلا رشته ما توراسه برای آناتومی 😏 ولی قبول دارم رشته دامپزشکی سخته که مجبورین مال حیوانات رو حفظ کنین..خسته نباشین دلاوران خداقوت...
پاسخ:
بهاردخت جانم خیلی خیلی شرمنده ام ببخشید 
ببین یه جاهایی مال انسان به علاوه اون 3 گروه از حیوانات رو باید حفظ کنیم مثلا تو کارپ :((
مرسی شما هم خسته نباشین واقعا از آناتومی خوندن 
عزیزم😊 میدونم چه قده کیف میده این بساط دوتایی😁 

پاسخ:
❤❤❤😊😊😊
سلام
در ضمن ما دارو ها هم آناتومی داریم اونم کل کتاب گرانقدر والیانی و یگانه!!!

پاسخ:
سلام
برای شما هم بسیار آرزوی موفقیت میکنیم :)
ولی من مچنان متفق القول معتقدم آناتومی ما بسیار سنگینه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی