رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

شب امتحان امار عملی

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ

به قول دکتر ب استاد تمام دانشکده و استاد آمار تئوری مون یکی از موهبت هایی که ما ازش برخورداریم اینه که سیلابس درس های دامپزشکی ریوایز شده و نیم واحد آمار عملی اضافه شده. دکتر الف استاد عملی آمار هم که ماه بودن واقعا فقط مشکل من با خود درس آماره که الان بعد یه ترم به قول برره ای ها باید از خودم بپرسم این که وگفتی یعنی چه ؟! اصولا فکر کنم 90% مردم دنیا مثل من فکر میکنن که آمار اساسا درس مزخرفیه اصلا یه وقت توهین نشه به دوستانی که دارن آمار میخونن ها من قصد جسارت ندارم ولی اصلا فاز کسی که بنیان گذار این علم بوده رو متوجه نمیشم. 

از صبح توی تلگرام جواب بیش از 10 نفر رو دادم که ازم سوال میپرسیدن و بهشون هم میگفتم که یه سری چیزا رو خودم مطمئن نیستم و باید فردا از دکتر الف قبل امتحان بپرسیم خلاصه که امیدوارم این 5 نمره بخیر بگذره 

دوستان نازنینم خیلی التماس دعا دارم ازتون دعام کنین فردا امتحانمو خوب بدم مرسی 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۷
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی