رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ترم 1 نفس های آخر را می کشد...

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

امروز آخرین جلسه آناتومی عملی با دکتر ص بود. نسبت به اوایل ترم باهامون یه کم نرم تر شدن. وقتی یه سری از بچه ها رو بردن که لام نخاع رو زیر میکروسکوپ ببینن، رزیدنت ها یواشکی بهمون گفتن که دکتر میگه این ورودی خیلی بچه هاش اکتیون البته جلسه قبل به خودمون هم یه تعریف های ریزی گفته بودن مثلا گفته بودن که شما اولین ورودی هستین که مغز و نخاع رو درست حسابی خوندین اومدین سرکلاس و خب نگم که ما چقدر ذوق مرگ شدیم. از شنبه بعدی امتحان های عملی شروع میشن و من از استرس در حال قالب تهی کردن ام :/ نمیدونم از کجا شروع کنم و نمیدونم اصلا تهش قراره چی بشه فقط از یه چیز خوشحالم اونم این که وقتی برای بار اول ترم یک بودم هیچ درسی رو دوست نداشتم ولی الان حداقل قراره برای درس هایی بیدار خوابی بکشم که  تا 90 درصد دوستشون دارم و همین دلم رو قرص میکنه 

خدایا میشه دلم قرص باشه تا تهش؟ میشه کمکم کنی لطفا ؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
رومی زنگی

نظرات  (۲)

پایان ترم خوبی داشته باشی.
وقت کردی بهم سر بزن.
ان شاءالله موفق باشید
پاسخ:
ممنون شما هم همینطور 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی