رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

🤔🤔🤔?!How do you know

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ق.ظ
امروز علی رغم میل باطنیم و صرفا به خاطر احترامی که برای عمه پدرم قائل هستم مجبور شدم به مهمونی که برگزار کرده بودن برم. حتما همه تون متوجه میشین وقتی میگم یه جو awkward و عجیبی حاکم شد و مادرم هم اون طرف مشغول صحبت بود که دختر دایی پدرم من رو گیر انداخت و با یه لبخند wide open - شما دانشجویی؟
-بله.
-چه رشته ای؟
-دامپزشکی.
-اونوقت کدوم دانشگاه؟
_فلان دانشگاه مثلا (اصلا مگه فرقی هم میکنه😑😑)
-سال چندمی؟(پتانسیلش رو داشتم بزنمش اینجا)
- من لیسانسم رو گرفتم مجددا دارم میخونم 
- وا؟! حالا چرا رفتی این رشته اصلا بهت نمیومد اهل اینجور رشته ها باشی 
-😐😐😐😫😫😫😡😡😡😡  
سوال اول: شما اصلا من رو گاهی وقتا سالی یک بار هم نمیبینی و موقعی که میبینی این همه باید منو بازجویی کنی آیا؟
سوال دوم: مگه رشته مون چشه ؟ 
سوال سوم: منظورتون از اینجور رشته ها چیه ؟! 
سوال چهارم: من توی عمر 26 ساله ام کلا 5 تا برخورد هم در مجموع با شما نداشتم چطوری متوجه شدین من به درد چه رشته ای میخورم یا نمیخورم آخه؟!
+دهن آدمو باز میکنن 😒😒😒😡😡😡
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۳)

یه سری آدما هستن کلا فضولن فی الواقع!
مثلا: دانشگاه قبول شدی ؟ 
بعد از دانشگاه، لیسانس گرفتی؟ کار پیدا کردی ؟ بعدش ازدواج کردی؟ بعدش چرا بچه دار نمیشی؟ و و و 
نمیدونم کی میخوایم یاد بگیریم سرمون رو از زندگی دیگران بکشیم بیرون :|
+یاده یه دوست بلاگ نویس دیگه افتادم که البته ول کرد انگار نوشتن رو! دانشجوی کشاورزی بود دولتی و بعد انصراف داد پزشکی بخونه و به هوای کنکور بلاگشو بست دیگه، اون اوایلی بود که بیان اومده بود!
پاسخ:
به خدااا انگار من از اون میپرسم چرا دخترت رو 17 سالگی شوهر دادی؟ 😒😒😒 
+آخی چه جالب
رومی جان پیج اینستاگرام female_in_surgeryرو ببین.رزیدنت های جراحی دامپزشکی رو هم معرفی کرده...دیدمشون یادت افتادم:)
پاسخ:
واااای مرسی عزیزدلم که یاد من بودی یک دنیا ممنونم ازت کلی ذوق کردم :***

۳۰ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۹ غلامرضا ...
با سلام
رشته خوبی دارید درس میخونید انشالله که بهترینها براتون اتفاق بیافته. شما فقط مسیر خودتون رو برید و به بقیه کاری نداشته باشید.
یاعلی
پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی