رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

انتقاد ناپذیر کی بودی شما؟!😐

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ق.ظ

امروز با دکتر صاد کلاس جنین داشتیم من از قبل کلاس داشتم آزمون آنلاینم رو میزدم که دیگه کلاس شروع شد به دکتر صاد گفتم و بیرون کلاس نشستم آزمون رو زدم و با 10 دقیقه تاخیر رفتم سر کلاس درس رسیده بود به تشکیل لوله عصبی و اپی تلیوم عصبی و اینها یواش یواش نخاع داشت شکل می گرفت که همه مون به صورت هنگ طور داشتیم دکتر صاد رو نگاه می کردیم که یهو گفتن آقای خ (آقای خ گویا بهشون گفته بودن استاد ما می ترسیم از شما سوال بپرسیم اگه میشه یه کم خشونت تون رو کمتر کنین 😅) شما که اینقدر به مسائل نگاه انتقادی دارین بگین مغز از چه قسمت هایی ساخته می شددوران جنینی؟ اون طفلک هک قفل کرده بود  اصلا استاده یه خرده شروع کردن به گفتن اینکه پس چکار میکنین شماها درس چرا نمیخونین و تموم شد یکم دیگه درس دادن یهو پرسیدن زوج 3 اعصاب مغزی کدوم بود؟ من یادم بود تصادفا گفتم occulomotor استاد گفتن شماها دو ترم پیش تو آناتومی من نگفتم اینا رو براتون؟ (من با ورودی های 96 جنین دارم) و دوباره شروع کردن که میرین تو کلینیک میمونین و دوباره یه سری صحبت ها که جمع بندیش این بود هفته بعد کسی اعصاب رو نخوند نیاد سر کلاس این در حالیه که ما سه هفته بعد اعصاب رو میخونیم تازه 😔

+یه حسی بهم میگه اینا همه کان سیکوئنس های اون انتقاد ساده است 😐

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی