رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

از هر دری سخنی :)

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ

دوشنبه سر کلاس آناتومی عملی  برادران دوقلوی رزیدنت میگفتن آناتومی اونقدرا هم پیچیده نیست واسه خودتون غولش نکنین  و اونوقت وقتی بهشون میگم من origin و insertion عضلات رو عجیب و غریب قاطی میکنم با خنده میگن نترس شما قاطی نمیکنی:// داری همه رو میگی و اونجاست که لج من درمیاد 

+sartarius بیشتر بهش میاد اسم یه گلادیاتور تو یونان باستان باشه تا اسم یه عضله تو سطح کرانیومدیال ران 😅


سه شنبه که امروز باشه مادر گرامی در راستای تنبیه کردن من مبنی بر ساعت نذاشتن صبح بیدارم نکردن :((( و بنده برای کلاس جنین که خواب موندم هیچ برای کلاس بعدیش هم 13500 پیاده شدم تا برسم تازه درس این جلسه جنین هم کلی سخته خدا کنه یادش بگیرم وگرنه کی جرات داره بره از دکتر ص سوال بپرسه؟!:'(((

+جنین در حد مرگ سخت شده و چون اسمش جنین شناسی مقایسه ایه مال انسان و انواع و اقسام حیوانات رو میخونیم و با هم مقایسه می کنیم به حول قوه الهی نیفتم این درس رو بلند صلوات 😢😢

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

چه درس عجبیبی
وقت کردی بهم سر بزن
اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
پاسخ:
:))
میتونی یادش بگیری :)
نگران نباش
پاسخ:
امیدوارم خیلی استرس دارم براش :(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی