رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ذوق نکنم اونوقت آیا؟!

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۱۶ ب.ظ

امیر یکشنبه هفته ای که گذشت ارایه شیمی داشت در باب مبحث انتالپی و انتروپی البته با 3 نفر از هم گروهی هاش. خلاصه نمیدونم رفته بود چی گفته بود به هم گروهی هاش راجع به من که یه نقطه هم میخواستن تو پاور پوینت هاشون بذارن زنگ میزدن با من مشورت میکردن که آقا این نقطه هه رو بذاریم یا نذاریم؟! القصه که یه سری گذاشت رو اسپیکر و من کلی با همه گروه صحبت کردم که اسلایداتون رو چنین و چنان بسازید و خودم هم کلی تو پیدا کردن عکس و مطلب کمک شون کردم. استاد سوپر سختگیرشون بهشون گفته بود اصلا فکر نمی کردم اینقدر خوب اسلاید بسازید و در مورد پرزنتیشن شون هم گفته بوده آقای فلانی یعنی همون امیر از بقیه مسلطتر بوده و در حالی که به گفته بچه های ترم قبل به همه گروهها 0.25 میداده به گروه امیر اینا داده 3 از 5 و گفته اگه گروه های دیگه سطحشون پایینتر باشه به نمره تون یه خرده دیگه اضافه می کنم . 

الان به عنوان عوامل پشت صحنه میگین من ذوق نکنم آیا؟!😅

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۲
رومی زنگی

نظرات  (۸)

۰۲ آبان ۹۷ ، ۱۸:۲۲ خانه سلامتی
من که با این اساتیدی که ارائه میخوان کلا حال نمیکنم.خودشون الکی میان سرکلاس دانشجو باید ارائه بده 
پاسخ:
ربطی نداره توی دانشگاه های درست و حسابی مباحث ارایه اصلا جز سیلابس درسی نیست فقط برای یادگیری دانشجوهاست مبحث ارایه برادرم هم جز سیلابس نبوده اصلا 
استادی که ارائه بخواد معلومه خودش بلد نیست تدریس کنه 
پاسخ:
موافق نیستم 
منم ذوق کردم حتی :))
پاسخ:
عزززیزدلمی تو آخه :)))
چه هیجان انگیز😍😍:)
پاسخ:
قربونت برم خیلی جالب بود برای خودم ک مشاوره میدادم بهشون
۰۲ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۲ پریسا سادات ..
چرا خیلی ذوف کن:))))))))))))
&_&
پس دست های پشت پرده تو کار بوده..!!
پاسخ:
:)))
بهله بهله ;)))
سلام رومی جان خوبی؟:)
حس دانشمند بودن ب ادم دست میده:))) خیلی خوبه خخخ
پاسخ:
سلام هانا جان مرسی تو چطوری ؟
دقیقا یه لحظه حس کردم علامه دهرم در حالی که انگشت کوچیکه اش هم نیستم 😅
ذوق دارهههه:)
پاسخ:
بسی زیاد:)))
قربونت:* 
:)) خیلی حس خوبیه!!:دی
پاسخ:
خیلیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی