رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

قرار چیست صبوری کجا و خواب کجا؟!

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

با زهرا دوست جدیدم قراره بشینیم یه حرکتایی بزنیم و یه فکرایی بکنیم واسه اینکه چیکار میخوایم بکنیم. دکتر ز معتقد بود نمیشه با یه دست هزار تا هندونه برداشت امیر هم نظرش همینه میگه بس کن دیگه داری اعصابمو خرد میکنی از طرفی بدجوری دارم گرفتار رشته ام میشم هرجوری فکر میکنم دوستش دارم فقط نمیدونم میتونم باهاش کار کنم در نهایت یا نه ؟ خدایا دارم له میشم خودت کمکم کن 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۱ آنیا بلایت
موفق باشی رومی جان^-^♡
پاسخ:
مرسی آنیا جان :***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی