رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

رفته رفته شوق من افزون شود...

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ

از استرس اینکه مجبور نشم بدون دوش برم دانشگاه ساعت 4 و نیم بیدار شدم نماز خوندم و رفتم حمام امیر میخواست باهام بیاد دانشگاه البته من بیشتر دلم میخواست که بیاد اما تنبلی کرد و گفت خوابم میاد مثل دو هفته قبل به قطار ساعت 7 رسیدم و 7:55 دانشگاه بودم البته با بدو بدو. دکتر ز مرتب و منظم و منضبط راس یک دقیقه به هشت توی کلاس بودن اسلاید های اندام حرکتی قدامی( همون دست توی حیوانات منتها اونا چون روی دستشون راه میرن مثل آناتومی انسانی اندام فوقانی و تحتانی نمیشه میشه قدامی و خلفی) رو شب قبلش داده بودن به نماینده که بذاره توی گروه و ما پیش مطالعه کنیم. منم از سرکنجکاوی کمربند شانه ای و هومروس رو یه نگاه سطحی انداختم ولی ریدیوس و اولنا و کارپ و متاکارپ و اینا رو حوصلم نکشید بخونم. از خود 8 تا خود پنج دقیقه به 10 درس دادن و ما داغون و confused از سر کلاس آناتومی بلند شدیم رفتیم سر کلاس آمار . از کسالت باری و جو مزخرف کلاس آمار هرچی بگم کم گفتم. بعد از کلاس آمار یک ساعت وقت داشتیم تا کلاس نرم افزار آمار باز دوباره نماز خوندیم و نهار خوردیم و اون یک ساعت مثل برق و باد گذشت. جناب آقای نماینده رو توی محوطه دانشکده دیدیم که میگن ساعت 3-5 هم باز برای آناتومی باید بمونیم تا اسلایدها رو تموم کنیم داغون و نابود ساعت 3 بعد از عملی آمار رفتیم دوباره سر کلاس آناتومی و این بار من اونقدر خسته بودم که یه سوتی داغون دادم که نیم ساعت همه داشتن میخندیدن 😔🤦‍♀️(استاد پرسیدن این چه ساختاریه و من نمایی که از اون استخوان رو میبینیم گفتم گفتم لترال مثلا) خلاصه که وقتی ساعت 5 شد له له بودم و غصه دار از اینکه این همه مطلب آناتومی رو کی میخواد یاد بگیره حالا ؟! رسیدم خونه و یه دور دیگه اسلایدا رو سرسری خوندم الانم فکر می کنم هیچی یاد نگرفتم. 

+اگر کسی راهکاری واسه خوندن آناتومی داره خیلی لطف بزرگی در حق من میکنه اگه باهام در میون بذاره 

+امروز روز ملی دامپزشکی بود این روز رو به همه دامپزشک های کشورم که برای اعتلای این سرزمین تلاش میکنن تبریک میگم 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
رومی زنگی

نظرات  (۷)

سلام رومی جانم 🤗 
واسه آناتومی حافظه ی تصویری خیلی کارامده و من خودم بیشتر سعی میکنم هی تصاویر رو مرور کنم و فرضی بکشم و نام گذاری کنم . فیلم هم تو یادگیری‌ش خیلی تاثیر داره :) اپلیکیشن هم فکر کنم باشه برای یادگیریش از تو گوگل پلی یا اپ استور میتونی دانلود کنی 😊:) 
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزدلم 
خیلی خیلی ممنونم همدم جانم از توصیه های خوبت سعیم رو می کنم بیشتر گیج میزنم انگار هنوز نمیدونم چی مهمه چی نیست 
۱۵ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۸ آنیا بلایت
مبارکه عزیزم :) امیدوارم دامپزشک خوبی بشی و مطمئنم با تلاش و علاقه‌ای که داری حتما میشی ^-^♡
پاسخ:
ممنونم ازت عزیزدلم لطف داری تو 
اتفاقا اناتومی یه درسیه که قلقش بعداز دوسه جلسه میاد دستت
من ترم اول نمیدونم بگم استاد خوبی داشتم یا بدی چون مجبورمون میکرد خودمون بخونیم من از روی کتاب میخوندم و همه عکسارو ازروی اطلس نگاه میکردم اگر بهتون اجازه میدن میتونین فیلم بگیرین سرکلاس حتما ازاین فرصت استفاده کنید ضمن اینکه ترم یک به ما حتی اجازه جزوه نویسی هم نمیداد سرکلاس😠
درکل اناتومی خیلیییی شیرین تراز جنبن و بافت شناسیه
میتونی برای اموزش و یادگیری بهتر از فیلمای یوتیوب کمک بگیری البته سایتای ایرانی هم هست البته نمیدونم چرا ایران اناتومی بسته شده😟😟
پاسخ:
آی هوپ سو فعلا که نابودمون کرده تازه اوضاع من مثلا از بقیه یه کوچولو بهتره 
فیلم که نه ولی اسلایداشون رو میدن کامل بهمون و وویس هم میذارن بگیریم 
من آناتومی بافت جنین همه چی دوست دارم راستی این ترم جنین هم دارم 
فیلم و نرم افزار 3D و اینا هم کلی بهمون معرفی کردن 
یک دنیا ممنون از توصیه هات تیکی جان 
روز دامپزشک به شما دامپزشک گل آینده تبریک میگم رومی جااان❤️
با این عشقی که تو وجودت هست مطمئنا یه دکتر عالی میشی...از اونایی که صف می کشن برات🌹
پاسخ:
مرسییی فاطمه عزیزم 
ممنونم ازت لطف داری تو خدا کنه بتونم دردی از روی دل این موجودات بی زبون بردارم 
هیچی دیگ روزت مبارک دکی جون...
پاسخ:
ممنونم ستاره جان مرسییی کو تا دکتر بشیم حالا؟
فکر کردم ته کامتم نوشتم روزت مبارک:(((
رومی مهربون روزت مبارک😍
پاسخ:
قربون تو بشم من ممنونم عزیزم از لطفت ❤❤❤🤗🤗🤗
روزت مبارک خانم دکتر مهربون🌸🌸
پاسخ:
مرسی عزیزدلم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی